#1 Skrevet November 5, 2006 Den tidligere motorsport-sjefen hos Audi, Roland Gumpert, er mannen bak denne helstøpte kreasjonen, en karbon-monocoque supersportsbil med biturboladet V8-motor på minimum 650 hestekrefter og toppfart 360 kilometer i timen [/Quote] http://www.dinside.no/php/art.php?id=356077 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 5, 2006 Den så sinnsykt kul ut. Lurer på om man noen gang kommer til å se en sånn på norske skilter? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 5, 2006 Ser ganske heftig ut ja!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 6, 2006 Ser blodfet ut! Tvilsomt at vi blir å se en slik på hvite skilter her i Norge:P Men for et navn, Gumpert? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 6, 2006 Hehe:D Tenkte akkurat på det selv...kunne valgt et LITT bedreklingende navn enn Gumpert...høres ut som en figur fra barne-tv:) Men SATTAN for en BIL: eek : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 6, 2006 Gumpert er en flott mann!!! Var jo han som var "sjef" for de heftigste bilene Audi noensinne har laget : Audi 90 IMSA GTO,Sportquattro Pikes Peak,200 TransAm osv osv Audi kan vel takke han for den suksessen de hadde på 80 og faktisk 90 tallet i motorsport 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 6, 2006 "Se mamma, jeg har fanget en fraggel!" "Så flink du er, Gumpert!" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 7, 2006 Gumpert er en flott mann!!! Var jo han som var "sjef" for de heftigste bilene Audi noensinne har laget : Audi 90 IMSA GTO,Sportquattro Pikes Peak,200 TransAm osv osv Audi kan vel takke han for den suksessen de hadde på 80 og faktisk 90 tallet i motorsport Ahaa... Der fikk jeg plutselig en ny personlig helt:) Dette visste jeg ikke... @ Brage: nice one:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet November 7, 2006 Gumpert er en flott mann!!! Var jo han som var "sjef" for de heftigste bilene Audi noensinne har laget : Audi 90 IMSA GTO,Sportquattro Pikes Peak,200 TransAm osv osv Audi kan vel takke han for den suksessen de hadde på 80 og faktisk 90 tallet i motorsport Ahaa... Der fikk jeg plutselig en ny personlig helt:) Dette visste jeg ikke... @ Brage: nice one:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet November 21, 2006 Gumpert var vel også mannen bak Quattro systemet ?? Uansett RÅ bil . Som forøvrig blir drevet av en AUDI V8 biturbo motor Og selfølgelig Torsen Diff Litt audi inspirert interiør http://www.gumpert.de/apollo.mov 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet November 21, 2006 Gumpert var vel også mannen bak Quattro systemet ?? Han var med i teamet som i hemmelighet (for Audi-ledelsen) utviklet quattro, sammen med bl.a. Ferdinand Pïech og Walter Treser. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet November 21, 2006 Tenk hvordan verden hadde vært hvis de ikke hadde gått bak ryggen på sjefene sine...... Bilen kan forresten lastes ned til PGR 3 på Xbox360. Helt grom på Nordshcleife 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...