Anbefalte innlegg

jeg har de speilene som er usymetriske, og syns det ser jævlig ut :rolleye: derfor skal jeg ha "sports-speil" men er litt usikker på hvor mange kontakter det er, 3 eller 4? har en audi a6 98 mod..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan du ikke bare få tak i et speilhus fra en engelsk bil, eller fra en facelift 2002+ A6.

Dette er jo mye finere en uorginale speil. Men det er bare min mening og mitt tips.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Billigere er det vel også kan jeg tenke meg : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

du vet vel ikke om noe sted man får tak i slikt?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hiver meg på her. Plages med å få tak i symmetriske speil. Har fått nye speilhus, og fått pris hos møller på ca 1500 kroner for stort høyre speil. Er vel 5 ledninger, eller? Justering av speil, og varme?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva med å søke litt på ebay.de der kan man jo få bra priser... Må jo lakkes opp uansett da, og da gjør det jo ikke noe om de er brukt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har ikke varme i speila, importbil.. kan ikke ett ord tysk, så bare å registrere meg på tysk ebay blir jo komplett umulig, blir jo bare ren gjetting:confused: så de hadde noen fine speil på kent auto også..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan registrere deg på den engelske/amerikanske Ebay. Du bruker samme login bare at du går på ebay.de . Deretter er det bare å prøve og feile. Jeg kan ikke et kvekk tysk heller, men driver nå og forsker litt på de tyske sidene.

 

Det er penger å spare - så da er det verdt det.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er ikke noen som har sett noen med to små speil? syns de er litt store..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er vel bare å ringe england å bytte med noen der :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Finnes ikke små speil til audi orginalt.. Cult har lite speil til audi..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

åpnet døra i dag for å finne ut hvor mange poler det er i kontakten, forventet 3 eller 4 siden alle speila selges med 3-4 poler på kontakten, men det var 10!? var 5 ledninger, passer ikke ettermarkedsspeil på audi, eller må man ha en slags overgang?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

veldig mye fint i oversetting fra tysk til engelsk da. Altavista sitt funker utmerket for mitt bruk.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har to symetriske speil, fra en 96 mod, A6. vet ikke om det er noe intresangt?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har ikke varme i speila, importbil.. kan ikke ett ord tysk, så bare å registrere meg på tysk ebay blir jo komplett umulig, blir jo bare ren gjetting:confused: så de hadde noen fine speil på kent auto også..

 

jeg handla sprts speil hos kenth, så forsåvidt greit ut, men kvaliteten er drit( unnskyld uttrykket)

skal du ha sports speil så må du legge ut MYE for å få kvalitet. på forrige a3`n min kjøpte jeg høyre speil, med hus og elektonikk for ca. 1500. dette ble mye penere og de satt som de skulle, de jeg kjøpte på kenth kosta ca 1000 lappen hvis jeg ikke husker feil, men de satt nesten ikke, også var det skikkelig plasticfantastic møl.

gå for orginalt er mitt råd.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

åpnet døra i dag for å finne ut hvor mange poler det er i kontakten, forventet 3 eller 4 siden alle speila selges med 3-4 poler på kontakten, men det var 10!? var 5 ledninger, passer ikke ettermarkedsspeil på audi, eller må man ha en slags overgang?

 

når du kjøper uorginale speil så følger det med ledninger med egne kontakter, så du må klippe de orginale ledningene. dette er også en grunn til at jeg ikke ville ha de.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.