Anbefalte innlegg

Lurer på å bytte om setene foran i S4'en slik at jeg kan sitte i passasjersetet som er omtrent ubrukt, og få litt mindre slitasje på førerstolen, samt få et som nytt sete å sitte i når jeg kjører. Så at dette var gjort i en bil broren min hadde før, og lurte på om det går an og om det er noen som har gjort det. Må jo ta seteputene av understellet og bytte disse om hverandre. Er dette mulig, eller er det bare å leve med et litt slitt førersete?

 

Er forøvrig skinnseter, men ikke sportsseter.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Burde vel ikke være helt umulig det. Såfremt beltefestet også følger med understellet, og det gjør det vel?

 

Men om du har manuell rygg justering, kommer jo denne på motsatt side!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har desverre manuell ryggjustering, men lurer på om denne også følger understellet. Hvis ikke er det helt klart et problem, ja.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jaja, kan jo gå. Mener og huske at det på 80'n min er justering på siden mot døra. Men ellers er det vel vanlig med inn mot senter. Går vel greit om den ikke tar borti noe..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er nok ikke plass inn mot midten av bilen, der er det trangt, så prosjektet er avhengig av at det sitter på understellet. Får prøve og se når jeg får ut en stol, tenker jeg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.