Anbefalte innlegg

Det gikk overaskende sakte. Må egentlig si meg meget skuffet. Gikk jo greit opp til 100-150 men etter det gikk det SAKTE.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Brukte vel rett over minuttet på å nå 300 km/h. Vet ikke helt hva man skal sammeligne med. Vet jo om biler som gjør 0-200 på godt under 20sek, men det er jo som du sier, de siste 100 går sakte.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Syyyykt deilig lyd da.... :tilber:

Men gikk ikke veeeldig fort opp til 300kmt nei,0-100kmt var jo greit. ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

kanskje ikke som jeg trodde det kom til og være, men alikevel:D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er vel kanskje først og fremst de første 100 vi får brukt her til lands uansett, så er kanskje ikke så nøye?;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Til dere som synes det går sakte: Legg ut en film av bilene deres slik at vi får se hvordan det skal være..... :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Til dere som synes det går sakte: Legg ut en film av bilene deres slik at vi får se hvordan det skal være..... :)

Spørs om de får den opp i 300 da :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men fra fleip til alvor. Det jeg mente var ikke at det gikk sakte sånn sett. Det jeg mente var at det gikk saktere enn jeg hadde forestilt meg. Skrev jo tidligere at det gikk bra opp til 150. Men fra 200 og opp til 300 synes jeg det gikk skuffende sakte. Og nei jeg skal ikke legge ut film av min for den gjør ikke mere enn rett over 260 på nåla.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

rs6 PLUS står det på klippet. Det er jo 480 hesteren

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

rs6 PLUS står det på klippet. Det er jo 480 hesteren

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå må man huske på at denne bilen faktisk veier 1865kg uten fører osv.

En S4 C4 Veier vel 1735kg.

Syns ikke 0-200 på 17.3sek er så sakte men... til sammenligning så står en orginal S4 C4 oppført med 0-200 på 34sek

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå må man huske på at denne bilen faktisk veier 1865kg uten fører osv.

En S4 C4 Veier vel 1735kg.

Syns ikke 0-200 på 17.3sek er så sakte men... til sammenligning så står en orginal S4 C4 oppført med 0-200 på 34sek

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Syns den gikk bra jeg! :)

Det syns jeg også, bare de siste 50 det dabbet av litt på: rolleyes

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Syns den gikk bra jeg! :)

Det syns jeg også, bare de siste 50 det dabbet av litt på: rolleyes

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men er denne chippa? Er ikke RS6 sperre på 250km/h som alle andre hk monster fra tyskland?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men er denne chippa? Er ikke RS6 sperre på 250km/h som alle andre hk monster fra tyskland?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjøper man ny bil så kan man fint få bil uten sperre om man betaler noen kr mer har jeg blitt fortalt.;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjøper man ny bil så kan man fint få bil uten sperre om man betaler noen kr mer har jeg blitt fortalt.;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

RÅ bil : rock :

Og den fete lyden...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

RÅ bil : rock :

Og den fete lyden...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Rå bil ja, men må si jeg også ble litt overrasket over hvor lang tid det tok det siste stykket. Var hvertfall veldig tydelig at det der var alt den hadde å gi. Vil tro at den føles sprekere når man sitter der og har et jevnt og fint skyv opp til det stopper på 250, heller enn når man tyner den max for å få de siste 50 km/t.

Men det er jo fortsatt ikke så mange store familiebiler som gjør 300 km/t da... :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.