Anbefalte innlegg

Rå bil ja, men må si jeg også ble litt overrasket over hvor lang tid det tok det siste stykket. Var hvertfall veldig tydelig at det der var alt den hadde å gi. Vil tro at den føles sprekere når man sitter der og har et jevnt og fint skyv opp til det stopper på 250, heller enn når man tyner den max for å få de siste 50 km/t.

Men det er jo fortsatt ikke så mange store familiebiler som gjør 300 km/t da... :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det syns jeg også, bare de siste 50 det dabbet av litt på: rolleyes

I'll third that.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det syns jeg også, bare de siste 50 det dabbet av litt på: rolleyes

I'll third that.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

skal vel ikke klage på det der da.. :D Det er ikke noen liten luftmotstand den stanger mot i de hastighetene der. Det kan vel virke langdrygt for oss som sitter i en stol helt uten G-krefter og fartsfølelse og firkanta øyne.. Men opplevelsen er nok noe annerledes om du er der selv, da sitter du ikke å venter og venter og venter på at nåla skal nå 300 slik at du får posta en reply i et forum.. :D V8'n min gjør 300 den og, i fritt fall!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

skal vel ikke klage på det der da.. :D Det er ikke noen liten luftmotstand den stanger mot i de hastighetene der. Det kan vel virke langdrygt for oss som sitter i en stol helt uten G-krefter og fartsfølelse og firkanta øyne.. Men opplevelsen er nok noe annerledes om du er der selv, da sitter du ikke å venter og venter og venter på at nåla skal nå 300 slik at du får posta en reply i et forum.. :D V8'n min gjør 300 den og, i fritt fall!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Syns den var utrolig rask jeg. Til 220kmt ca går den jo som en drøøøm oppover. Men det er først fra denne hastigheten at man virkelig trenger flere hestekrefter, god aerodynamikk for komme høyere i fart raskt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Syns den var utrolig rask jeg. Til 220kmt ca går den jo som en drøøøm oppover. Men det er først fra denne hastigheten at man virkelig trenger flere hestekrefter, god aerodynamikk for komme høyere i fart raskt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fra null til toppfart vil nødvendigvis ta tid uansett om toppfarten er 120, 200 eller 300. Antar at RS6 med denne trimmen har toppfart marginalt over 300.

Så da er det vel ikke så rart.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fra null til toppfart vil nødvendigvis ta tid uansett om toppfarten er 120, 200 eller 300. Antar at RS6 med denne trimmen har toppfart marginalt over 300.

Så da er det vel ikke så rart.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fra null til toppfart vil nødvendigvis ta tid uansett om toppfarten er 120, 200 eller 300.

Ihvertfall så lenge det ikke er giring/utveksling som begrenser toppfarten....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fra null til toppfart vil nødvendigvis ta tid uansett om toppfarten er 120, 200 eller 300.

Ihvertfall så lenge det ikke er giring/utveksling som begrenser toppfarten....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Syntes den gikk bra jeg å, brukte til og med blinklys ! ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Syntes den gikk bra jeg å, brukte til og med blinklys ! ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.