#1 Skrevet November 5, 2006 Hvor ville det vært mest optimalt og best å plassert catchtank til olja? Det gjør vel ikke noe om olja i tanken blir varm? Eller? Er ikke helt som bildet da jeg har fått på deksel over radiator og et åpent filter så hele luftfilterboksen er borte, så der er det ganske så åpent siden filteret ligger helt inni skjermen. Skal prøveå fikse et nytt bilde. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 6, 2006 Catch tanken min ser du ved luftfilter. Fungerer bra der 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 6, 2006 [quote name=Rune-André Georgsen Catch tanken min ser du ved luftfilter. Fungerer bra der [/quote] Kanskje du kunne sendt meg det bilde i større versjon på msn ? Men er det lurt å ha det likt som deg a? Mister jo bare komp. i sylindere da:P hihi..neidah. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 6, 2006 Kjeften din! Blir "ny" bunndel på meg nå, så da skal vi se jeg får komp igjen Plasseringen er egentlig helt grei. Men jeg skal gjøre om litt på filteret på tanken. For hvis det blir litt mye olje i den, og jeg kjører veldig hardt (rudskogen, med helt nyfyllt olje, fyllt helt fult, og kjørt veldig hardt en god stund er det endel olje i tanken (var) og da spruta det ut av filteret i tanken og ned på luftfilter osv pga catch tanken ikke har noen form for "deling" eller slik som vil hindre olje i å renne ut gjennom filteret. Skal få på et 90graders bend på filteret som står oppover, så slipper jeg det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 7, 2006 min sitter her, funker fint det også, hatt flere turer på bane og ikke noe oljesøl;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 7, 2006 min sitter her, funker fint det også, hatt flere turer på bane og ikke noe oljesøl;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 7, 2006 Kan stille med ny info fra personen som har bygget catch tanken (Kristian, bilens forrige eier) om at det er delings vegg i tanken. Men det skulle uansett vært bygget litt annerledes, samt jeg skal ordne med filter. Funker ihvertfal bra som jeg har det nå. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 7, 2006 Kan stille med ny info fra personen som har bygget catch tanken (Kristian, bilens forrige eier) om at det er delings vegg i tanken. Men det skulle uansett vært bygget litt annerledes, samt jeg skal ordne med filter. Funker ihvertfal bra som jeg har det nå. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...