#1 Skrevet November 5, 2006 har planer om og bytte samtlige foringer i forstilling og bakstilling, samt dempere foran og bak på en S3. Noen som har gjort dette, og er det mye jobb? Hva slags foringer og dempre bør jeg gå til innkjøp av? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 5, 2006 Jeg har montert KW var.2 på min og det var rimelig simpelt. Men om du bare skal skifte demper så blir det jo litt mer klei da men det går no. Foringer er vel heller ikke så kjempe mye jobb om du har presse til å få dem ut. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 5, 2006 Det du har montert, er det coilovers 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 5, 2006 Ja er vel noe slikt ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 8, 2006 hvor mye ga du for disse? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 8, 2006 rundt 12000,- ink frakt tror jeg det ble hos nbs 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...