#1 Skrevet November 5, 2006 S2, 3b starter ikke... Den får bensin frem til "galleri" men virker som dysene ikke slipper igjennom. Har målt strømmen på dysene, når bare tenningen står på er det 12v på dysene, men med en gang vi skal dra den på startern blir det 0 volt.. Noen som hvet hva som kan være problemet...???? Mvh Christoffer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 5, 2006 Kan det være tenningsmodulene? de to flate på torpedovegg? Om 3B har disse da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 10, 2006 Flere tips...??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 10, 2006 Hallgiver eller løst reimhjul på veiva.. Tom Rune 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 10, 2006 hadde det samme problemet på min engang har det forsatt engentlig men men er vel det at dysene å skal ha direkte 12v .står på skjema mitt iallefall. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 10, 2006 Skal sjekke... Det som er rart er att bilen ble kjørt hjem 20 mil, og dagen etter starter den ikke.... ,men motoren var ikke eller svært dårlig jordet... kan det ha tatt knekken på noe i hjernen...?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 11, 2006 han har gått tideligere ja ok..hjernen tåler ingen ting.. det har iallefall jeg opplevd nå. hehe. er så mye ting det kan være, 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 11, 2006 Om det er hjernen så har jeg isåfall en liggende til 3b .... Mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet November 11, 2006 Om det er hjernen så har jeg isåfall en liggende til 3b .... Mvh Hvor mye skal du ha for den...??? Er den orginal...?? Er det bare en type hjerne til 3b motor, eller kan det være forskjellige..? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet November 11, 2006 går fordelarn irundt da ?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet November 11, 2006 Ja, regner med det,,, er da gnist på pluggene... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet November 12, 2006 Hvor mye skal du ha for den...???Er den orginal...?? Er det bare en type hjerne til 3b motor, eller kan det være forskjellige..? Den ligger til salg for 4500.- på Deler... Men du kan få den for 4000.- Der står i en chip fra ES-Tuning! 260hk ca... Til 3b finnes det vel bare 1stk hjerne! Mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet November 12, 2006 Den ligger til salg for 4500.- på Deler... Men du kan få den for 4000.-Der står i en chip fra ES-Tuning! 260hk ca... Til 3b finnes det vel bare 1stk hjerne! Mvh Skal kjøre diagnosetest på den i løpet av uka... vis det er hjernen som er gått så kjøper jeg din.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet November 12, 2006 Skal kjøre diagnosetest på den i løpet av uka... vis det er hjernen som er gått så kjøper jeg din.... har du skjekket noe så enkelt som sikringer? får du signal fra veivsensor? du vil ikke kunne få 12v over dysene når du tar motor på starteren, hvis du ikke måler med scoop... vanlig multimeter er for treigt til å fange opp de korte pulsene.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet November 12, 2006 visst den har gnist så sku hjernen vare ok å vare signal på dysen da .. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet November 13, 2006 Okei, det viste jeg ikke.... har bare målt med vanlig multimeter.... Noen som har noe diagnose verktøy i mjøsomr..??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet November 13, 2006 dysene er vel - styrte.. skal ha 12v til jord på den ene ledninga på dysa når du slår på tenninga.. du kan jo bruke en diodetester for å se om dysa skal åpne.. ihvertfall sånn jeg gjore det på min når jeg feilsøkte.. men er sikkert andre som kan dette mye bedre. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet November 13, 2006 Kan også bruke en parklys pære, den typen du kan rette ut "beina" på sånn at du kan stikke den inn i stikket til en av dysene.... husker ikke helt hva de pærene heter, men du skjønner nok hvilken type e mener... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...