#1 Skrevet November 5, 2006 Skal ha nye dempere og fjører på bilen etterhvert. Har ikke tenkt å senke den noe, da jeg synes høyden på den nå er ganske ok, samt at det er plass til 17toms BBS RS'ene mine med litt godvilje Så, hvilke erfaringer har folket rundt understellsdeler som bevarer høyden på bilen, men som samtidig gjør den stivere enn den er i dag. Jeg vil tippe det er originale dempere på bilen enda, så alt er nok bedre enn det. Har sett litt rundt, og Bilstein har en serie B6 (mener jeg den heter) som er 20-30% stivere enn vanlige dempere men for biler uten senking. Og hvilke fjører passer best? De originale eller finnes det noen andre merker som leverer slikt? Så vidt meg bekjent så er stempel på støtdempere til UrQuattro originalt større i diameter enn på coupe quattro (og s2?) samt at fjørene er forsterket. Jeg hørte en gang i tiden at de originale støtdemperne og fjører var like stivt som gule koni og senkefjører, kan det stemme? Pris er ikke så relevant, jeg vil bare vite hva som er best, og så blir det vel kjøpt inn etterhvert... Mvh Eivind W. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...