Anbefalte innlegg

mine sommerfelger har fått seg noen stygge møter med fortauskanten av den forrige eieren, så jeg må lakkere :fy: men er det noe spesiell lakk, sparkel osv man må bruke? hadde planer om å lakkere innersiden i bilens farge. noen som har noen erfaringer og tips rundt dette?: klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

glassblåsing og pulverlakkering er vel det beste!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

har muligheten for glassblåsing, men pulverlakkering er jeg litt usikkr på om jeg kan få gjort.. går det ikke å lakkere vanlig?: klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

går ann og lakere vanlig også men ikke like sterk lakk.

driver og prøver og få noen kontakter på brennlakkerng

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

pulverlakkering er nok det beste...vanelig lakk har det mye lettere for å flasse...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Går fint ann å bruke vanlig lakk. Har gjort det selv med mine sommerfelger. Nei det tåler ikke like mye som pulverlakk, men det trenger det ikke gjøre heller. Om du kantkjører en felg med vanlig lakk går det nok værre enn hva det ville gjort med pulverlakk. Men kantkjøring er fyfy og noe vi ikke driver med uansett. :P Eneste du må være litt forsiktig med er ved bytting av hjul.

Fordelen med vanlig lakk kontra pulver er glattere overflate, mer "shine" og lettere og vaske bort bremsestøv. Er min erfaring ihvertfall.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

som sagt skal jeg matche bilens farge "inne" i felgene, klarer de å pulverlakere metallic lakk og klarer de å få akkurat samme farge?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.