#1 Skrevet November 6, 2006 Har noen her vært borti denne kjekke saken? Litt lyst til å teste den.. http://www.quicktimeperformance.com/QTEC/index.php 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 6, 2006 oh. den skulle jeg hatt... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 6, 2006 Hehe enkel måte å finne ut hvordan lyden vil bli........bare å kjør med frieksos det vel Har hørt en bil med en slik ventil å det hørtes teit ut i mine ører iallfall. Men det får bli opp til hver enkelt hva man synes er tøft eller ikke 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 7, 2006 Ideen er grei nok til videreføring. Lag en rør videre fra denne ventilen og inn på eksosen bak potten så kan du regulere lydnivået. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 7, 2006 Ideen er grei nok til videreføring. Lag en rør videre fra denne ventilen og inn på eksosen bak potten så kan du regulere lydnivået. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 7, 2006 Hmm,ja. Testet bilen utan bakpotte igår,hørtes ut som en BMW... Dette dropper jeg ja... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 7, 2006 Hmm,ja. Testet bilen utan bakpotte igår,hørtes ut som en BMW... Dette dropper jeg ja... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 7, 2006 Ideen er grei nok til videreføring. Lag en rør videre fra denne ventilen og inn på eksosen bak potten så kan du regulere lydnivået. Å få plass til dette er vel det største problemet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet November 7, 2006 Ideen er grei nok til videreføring. Lag en rør videre fra denne ventilen og inn på eksosen bak potten så kan du regulere lydnivået. Å få plass til dette er vel det største problemet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Desember 20, 2006 Hmm,ja.Testet bilen utan bakpotte igår,hørtes ut som en BMW... Dette dropper jeg ja... Er vell ikke sakk om bare å kutte bakpotta? En slik en rett etter downpipe kan jeg forestille meg at kan gi no fantastisk mye lyd.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Desember 20, 2006 Er vell ikke sakk om bare å kutte bakpotta? En slik en rett etter downpipe kan jeg forestille meg at kan gi no fantastisk mye lyd.. Hmm,ja.Mulig jeg må teste en slik sak da.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Desember 20, 2006 Monter denne etter downpipe, så og si null mottrykk... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...