#1 Skrevet November 6, 2006 Det er blitt ettermontert xenon pærer på bilen min, oxo har den ene gått. men det er "spesial" pære. de vanlige pærene har ikke to ledninger som er montert på. men det har mine! er det noen som har vært borti dette? eller vet hvor jeg kan få bestilt dette fra? audi hadde ikke sett denne type pære før! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 6, 2006 Dybvik trading har mange typer xenon pærer og rask leveringstid. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 9, 2006 har du noe tlfnr? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 9, 2006 har du noe tlfnr? 9777 8000 http://www.dybvik-trading.no/ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 9, 2006 takk takk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...