skru ut forsetene i en 93 100 avant

Anbefalte innlegg

Jeg har planer om å skru ut begge setene i en 1993 mod 100 2,6E avant, noen som vet om dette er en stor jobb???

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser ikke for meg at det er så komplisert. I min er det bare og skru ut en stoppeskrue som hindrer at setene kan skli ut av skinnene, dra opp hendelen som gjør at du kan flytte setet frem og bak. Skal være bare og dra det helt bak til det kommet ut av skinnene:) mulig jeg tar feil her. På min bil er det slik og det tar 5 min og ta ut begge stolene. Kan jo bare sjekke om det er slik.. Lykke til:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser ikke for meg at det er så komplisert. I min er det bare og skru ut en stoppeskrue som hindrer at setene kan skli ut av skinnene, dra opp hendelen som gjør at du kan flytte setet frem og bak. Skal være bare og dra det helt bak til det kommet ut av skinnene:) mulig jeg tar feil her. På min bil er det slik og det tar 5 min og ta ut begge stolene. Kan jo bare sjekke om det er slik.. Lykke til:)

 

Ikke værre nei:) da skal det prøves ut til helgen, takk for svaret: vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke værre nei:) da skal det prøves ut til helgen, takk for svaret: vinke :

 

Det er så enkelt ja. Men husk å ta av de plaststopperne i bakkant av skinnene først da, så slipper du å stå der og knote når du finner ut at setet stopper i noe :)

Og ledningene til setevarmen :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er så enkelt ja. Men husk å ta av de plaststopperne i bakkant av skinnene først da, så slipper du å stå der og knote når du finner ut at setet stopper i noe :)

Og ledningene til setevarmen :P

 

: smil : jepp det skal jeg prøve å huske: smil : takk for svaret:p

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.