#1 Skrevet November 6, 2006 Jeg har planer om å skru ut begge setene i en 1993 mod 100 2,6E avant, noen som vet om dette er en stor jobb??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 6, 2006 Ser ikke for meg at det er så komplisert. I min er det bare og skru ut en stoppeskrue som hindrer at setene kan skli ut av skinnene, dra opp hendelen som gjør at du kan flytte setet frem og bak. Skal være bare og dra det helt bak til det kommet ut av skinnene:) mulig jeg tar feil her. På min bil er det slik og det tar 5 min og ta ut begge stolene. Kan jo bare sjekke om det er slik.. Lykke til:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 6, 2006 Ser ikke for meg at det er så komplisert. I min er det bare og skru ut en stoppeskrue som hindrer at setene kan skli ut av skinnene, dra opp hendelen som gjør at du kan flytte setet frem og bak. Skal være bare og dra det helt bak til det kommet ut av skinnene:) mulig jeg tar feil her. På min bil er det slik og det tar 5 min og ta ut begge stolene. Kan jo bare sjekke om det er slik.. Lykke til:) Ikke værre nei:) da skal det prøves ut til helgen, takk for svaret: vinke : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 6, 2006 Ikke værre nei:) da skal det prøves ut til helgen, takk for svaret: vinke : Det er så enkelt ja. Men husk å ta av de plaststopperne i bakkant av skinnene først da, så slipper du å stå der og knote når du finner ut at setet stopper i noe Og ledningene til setevarmen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 6, 2006 Det er så enkelt ja. Men husk å ta av de plaststopperne i bakkant av skinnene først da, så slipper du å stå der og knote når du finner ut at setet stopper i noe Og ledningene til setevarmen jepp det skal jeg prøve å huske: smil : takk for svaret:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...