#1 Skrevet November 6, 2006 Må ha meg senterdeksel til disse felgene her, men da er spørsmålet hvem som har laget de og hvor de selges. Info som er innstemplet på hver av eikene: >8Jx18 H2 >MADE IN ITALY >RICANBIC NON ORIGINALE >ET 35 +diverse "ruter" med produksjonsdato eller lignende. Det jeg har lagt merke til er at profilen som går langs hjørnet på eikene ikke fortsetter helt rundt, men avsluttes gradvis. Viss noen skjønner seg på dette:o På typen der denne profilen fortsetter helt rundt, hetter Razze mener jeg, som er anonsert av en med-medlem her: http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=60645&highlight=ATP+Razze Senterdekselet må forøvrig være 14,5 cm siden det er det er plass til. Noen som har en formening om dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 6, 2006 Må ha meg senterdeksel til disse felgene her, men da er spørsmålet hvem som har laget de og hvor de selges. Info som er innstemplet på hver av eikene: >8Jx18 H2 >MADE IN ITALY >RICANBIC NON ORIGINALE >ET 35 +diverse "ruter" med produksjonsdato eller lignende. Det jeg har lagt merke til er at profilen som går langs hjørnet på eikene ikke fortsetter helt rundt, men avsluttes gradvis. Viss noen skjønner seg på dette:o På typen der denne profilen fortsetter helt rundt, hetter Razze mener jeg, som er anonsert av en med-medlem her: http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=60645&highlight=ATP+Razze Senterdekselet må forøvrig være 14,5 cm siden det er det er plass til. Noen som har en formening om dette? Jeg hadde og solgte ATP Razze Silver RS4 felger, men på de er det ikke dobbel boltsirkel, de var kun 5x112. Men vet ikke sikkert at det ekskluderer muligheten for at du har Razze felger... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 6, 2006 Noe som er litt spesielt med disse er at de ikke er helt Silver-farget, mer mørkere grå Og ellers er de matt sortlakkert inni.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...