Trondheim: Handle på Custom Autocraft

Anbefalte innlegg

Jeg har tenkt å shoppe litt på CAC og lurer på om det er flere i området som kunne tenkt seg å slenge seg med på en bestilling.

http://homepage.internet.lu/customautocraft/

 

Varene må forskuddsbetales, vi deler på frakten (hva den blir avhenger vel litt av hva som skal bestilles). Hvis ikke pakken sendes som forundringsgavepakke må vi nesten regne med 25% moms på toppen av det hele også :P

 

Send meg en pm eller svar i tråden her da om noen er interessert. Tenkte å sende bestilling om ikke så alt for lenge (i løpet av måneden).

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

CAC sender ikke forundringspakker, dessverre..

Så deler derfra må nok fortolles, vertfall har jeg gjort det de gangene jeg har handla der. Men Paul Fernandes som han jeg hadde kontakt med virka veldig grei vertfall. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kan være interessert i det ja. Deler på frakta går jeg utifra?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er interessert dersom de har effektanlegg til S4'n, men det ser ikke ut til at de har det enda...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

De som vil være med på å handle ting som CAC faktisk har kan skrive det i tråden her, de som skal handle ting de ikke har, eller ikke handle kan la være å skrive det her :P

Som jeg skrev øverst, ja vi deler på frakt. Pakken tolles vel som Stig Arne sa, og da kommer moms på beløpet. Siden det ikke er toll på bildeler.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har sendt litt mail med CAC det siste året, og sendte han en mail i gårkveld med forespørsel om han kan mekke meg en egen pakke med de hvite instrumentskivene som passer til V8'n, siden jeg ikke har de samme instrumentene som han har i de pakkene sine.

Jeg blir med og bestiller deler med dere om det er greit, og mulig jeg får med en kompis av meg som også skal ha noen deler. Håper vi får til en ganske bra ordre. Når har dere tenkt å bestille?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har sendt litt mail med CAC det siste året, og sendte han en mail i gårkveld med forespørsel om han kan mekke meg en egen pakke med de hvite instrumentskivene som passer til V8'n, siden jeg ikke har de samme instrumentene som han har i de pakkene sine.

Jeg blir med og bestiller deler med dere om det er greit, og mulig jeg får med en kompis av meg som også skal ha noen deler. Håper vi får til en ganske bra ordre. Når har dere tenkt å bestille?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tenkte å sende bestillingen en av de neste 2 ukene. Avventer litt for å se om det er flere som vil være med. Da burde vi få en brukbar pakke til å legge under treet :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tenkte å sende bestillingen en av de neste 2 ukene. Avventer litt for å se om det er flere som vil være med. Da burde vi få en brukbar pakke til å legge under treet :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kan anbefale å handle med Paul på CAC. Veldig hyggelig kar, delene kom kjapt, og når jeg skulle hente på posten fikk jeg en gledelig overaskelse, verdien på pakken var skrevet til under en fjerdedel av det jeg hadde betalt, mao slapp moms, jeg hadde ikke spurt om han ville gjøre det en gang. Thumbs up!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kan anbefale å handle med Paul på CAC. Veldig hyggelig kar, delene kom kjapt, og når jeg skulle hente på posten fikk jeg en gledelig overaskelse, verdien på pakken var skrevet til under en fjerdedel av det jeg hadde betalt, mao slapp moms, jeg hadde ikke spurt om han ville gjøre det en gang. Thumbs up!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikk bad news angående de hvite instrumentskivene i gårkveld.. :(

 

"The gauges for the V8 were actually one of the items that had to suffer from

lack of sales.

I was suppose to make them about one and half year ago but I could not sell

the normally gauges enough so I never made money enough to afford to make

the V8 ones too. Actually i am still paying for the T44 gauges today!

 

The T44 gauges unfortunately will not work on the V8. I have both cars and

have tried ...it does not work."

 

Så da trekker jeg meg fra gruppekjøp, sorry Kay. :(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, dumt det ikke ordna seg med V8-skivene da, vi andre får heller bare bestille litt mer :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen som har en gammel 90 eller coupe quattro de trenger effektanlegg til da..? :) Sjelden sjangse, finnes meget, meget få alternativer, iallefall til den prisen. Tror jeg regna på det, og kom fram til komplett pris på rundt 4000,- med frakt og moms. Det er ikke akkurat dyrt for ett catback, håndpolert, rustfritt anlegg.. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det nærmer seg en bestilling, ingen flere som er interessert? For litt mer generelle deler kan jeg nevne at CAC selger ventilløftere, disse passer stort sett til alle vw-audi motorer som kjører hydrauliske løftere. Med dagens kurs havner de på rundt 62kr/stk pluss en liten del av frakta.

Ingen typ44/C4 som trenger bakre kontrollarmer heller? De koster vel 1500/stk på billigste uorginalbutikk her, rundt 500 på CAC.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er bestillingen sendt, alle involverte blir oppdatert så snart jeg får svar fra Paul mtp lagerstatus, frakt osv.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

:stikke: På tide å oppdatere litt her til dere som venter.

 

Min kjære bank har greid å bruke ei hel uke på å overføre pengene til det store utland, betalingen var registrert på CAC først i dag. Delene forlater Luxemburg i morra så da bør vi ha de i Trondheim i løpet av neste uke (hvis ting går nogenlunde smertefritt i tolla).

Jeg tar kontakt med hver enkelt så snart jeg har delene i hus.

: vinke :

 

EDIT: http://www.tnt.de - tracking - 273406311

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er en stykk grom eksos hentet og ligger og venter på montering.. nærmere rapport kommer :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er en stykk grom eksos hentet og ligger og venter på montering.. nærmere rapport kommer :D

 

 

Hvordan ble det med rapporten? : vinke :

 

mye for eksosn levert på døra? catback ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har gjort noen lydopptak, men de ble ikke all verdens. Skal få tatt noen nye.. :) Lyden ble allefall knallbra, ikke for mye dur og akkurat passe med femmerlyd. Nok til å trekke på smilebåndet når man gasser på iaffal. :D

 

Kan få catbak, jeg har bare bestilt bakpotta foreløpig. Blir ei ny bestilling over nyttår, og da tror jeg at jeg skal ha midtpotta også..

 

Skulle komme på døra, men det måtte hentes på posten. Tipper fordi det ikke var noen hjemme da TNT kom.. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

må rope ut da. vurderer å handle catback. hvordan er finishn på enderørene da? crome? bilde? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.