Anbefalte innlegg

Tok en rask titt bare og fant ikke noen geniale steder å feste selene framme... prøvde å finne de originale skruene til beltene, men de er jaggu godt gjemt....noen med noen gode råd før jeg demonterer hele bilen for å komme til bunns i saken? bak er greit..

:rolleyes:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Jan Nielsen

noen med noen gode råd før jeg demonterer hele bilen for å komme til bunns i saken? bak er greit..

:rolleyes:

Et tips av egen erfaring er å gå varsomt frem. De fleste plastikpanelene er festet med klips. Med bestemt bevegelse kan mann få de løs om du vet hvor festepunktene er. Om de ikke løsner ved første forsøk bør du bare droppe det, sjekk opp mere til du finner ut hvordan.

 

Basic; det skal være ganske lett å fjerne litt plastikk her og der, og mattene i gulvet sitter heller ikke serlig fast.

 

NB!!!Pass derimot opp for å bruke spisse skarpe ting for å stikke inn/under/over/rundt etc da de kan lage riper.

 

Jeg har plukket ut litt slikt selv og har lært triksene litt sånn etter learning by doing og det går vanligvis greit. Håper dette hjelper, lykke til med prosjektet :)

 

Mvh Magnus

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis du kan lese tysk anbefaler jeg deg å skaffe boka i serien "So wird's gemacht..." fordi der står det utførende beskrevet hvordan du demonterer interiørpanelene uten å ødelegge disse. Jeg regner nesten med at Automobilia i Oslo har denne boka.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.