Anbefalte innlegg

Salte for en start på uka. I går var jeg og en kompis til Birkeland, da vi var på vei hjem på heia, begynte passaten og fuske. Kompisen ba meg åpne panseret, men da han kom ut så han under panseret at det brant. Jeg fikk dratt med meg litt småting ut av bilen, ringt brannvesenet og trukket med unna. Den brant godt. Resultatet ser man på bildene.

Så i dag så hadde jeg lånt bil hjem fra jobben, en iveco varebil, skulle bare kjøre dama til ei venninne. Da vi kom til mjåvann kom det en motgående bil over i feil kjørebane og traff oss front til front. Det smalt godt. Se følgende linker: http://www.sogneidag.no/vis.asp?id=4157

http://www.fvn.no/nyheter/kristiansand/article411502.ece

Han som møtte oss hadde vinglet masse et godt stykke og vært innom midtdeleren. Da jeg snublet meg ut av bilen, hørte jeg at han prøvde og starte bilen. Ville tydeligvis ikke være der...

passat lite.JPG

passet lite 3.JPG

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

oida! snakk om å ha uflaks! bra det gikk greit med dere,!så den 323f en på falken bil og den var godt trøkka.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Voldsomme greier dette Kenneth.. Fint det gikk så bra med alle mann da..

Har du rukket å tenke på ny bil enda? Hva heller det i såfall mot?

Var forresten lyden bra nok? Når vi møttes i grimstad ? : haha :

Mvh Trond..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

huff, da. bra at ting endte bra.. synd med den 16v motoren.. slike er vanskelige å finne.. var klar til å slenge inn et bud med henting på den motoren der før jeg så bildene :(

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

:(

ikke mer å si om den saken. men det viktigste er likevel at det ikke ble kroppslige skader!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Godt at dere kom uskadd fra det! Farlige noen av disse eldre sjåførene.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Helt utrolig at ikke du/dere ble skadet i den ulykken. Personbilen dere møtte er jo helt knust i fronten, og så prøvde han å starte den : eek : Men det er nok ikke helt enkelt å være journalist. Det står at han i personbilen var lettere skadet, så at det er kritisk, og at det var en i hver bil, så at det var to i varebilen. Hva er sant egentlig?

Har du noen formening om hvorfor det tok fyr i passaten? Det er jo ganske sjeldent at biler tar fyr bare sånn av seg selv!

Det er ihverfall godt at det ikke skjedde noe med deg/dere i disse sakene!

Og for å se positivt på det så er jo dette en gylden sjangse til å kjøpe quattro igjen: rock :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Helt utrolig at ikke du/dere ble skadet i den ulykken. Personbilen dere møtte er jo helt knust i fronten, og så prøvde han å starte den : eek : Men det er nok ikke helt enkelt å være journalist. Det står at han i personbilen var lettere skadet, så at det er kritisk, og at det var en i hver bil, så at det var to i varebilen. Hva er sant egentlig?

Har du noen formening om hvorfor det tok fyr i passaten? Det er jo ganske sjeldent at biler tar fyr bare sånn av seg selv!

Det er ihverfall godt at det ikke skjedde noe med deg/dere i disse sakene!

Og for å se positivt på det så er jo dette en gylden sjangse til å kjøpe quattro igjen: rock :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Auda...ikke bra. Det beste er jo allikevel at det ikke ble noen personskader, det er det viktigste.

Da regner jeg ikke med at du trenger vindusheisen lenger... : rolleyes

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Auda...ikke bra. Det beste er jo allikevel at det ikke ble noen personskader, det er det viktigste.

Da regner jeg ikke med at du trenger vindusheisen lenger... : rolleyes

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Surt med passelaten Tidemann... Men da blir det i alle fall ny bil på deg :D

Ang møteulykken, så er det vel 3 gang på 1 mnd det er møteulykke på strekningen Mjåvann - Brennåsen... Lurer på når det blir midtdeler der? Tipper en midtdeler på den strekka koster mindre enn de ulykkene som har vært der i det siste.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Surt med passelaten Tidemann... Men da blir det i alle fall ny bil på deg :D

Ang møteulykken, så er det vel 3 gang på 1 mnd det er møteulykke på strekningen Mjåvann - Brennåsen... Lurer på når det blir midtdeler der? Tipper en midtdeler på den strekka koster mindre enn de ulykkene som har vært der i det siste.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jau. Angående passaten, nei desverre så trenger jeg nok ikke vindusheisen lengre. Fikk taksten på den i dag og fikk tilbake 40tusen for den. De mente det var bensinslangen som hadde sprengt lekk eller falt av. Det begynte nemlig og brenne rett inn for høyre forhjul på høyre side, og det er jo der bensinslangene kommer opp. Det dryppet og under bilen.

Trond: Ja lyden var helt himmelsk. Spes bra var det da du dro på inni tunnellen rett før krs. Nakkehåra reiste seg bra der.

Ang ny bil så er jeg veldig usikker, ikke sikkert det blir VAG en gang. Skal ha dieselbil, det er udiskutabelt, så vil jeg gjerne ha en bil med god plass, dvs en 7 seter eller noe liknende. Carawelle synes jeg blir for stort, og sharan er for ford, touran er utenfor prisrekkevidden min. En bekjent her har en Renault Grand Espace som jeg har sett litt på og prøvd. Eneste 7 seteren på markedet som faktisk har bagasjeplass med alle setene oppslått. Men er jo litt skeptisk overfor fransk. Så jeg har en liten diskusjon med meg selv. Kvinnfolket som jo hovedsaklig skal kjøre denne bilen må jo og ha litt og si, og hun liker renaulten veldig godt. Den var utrolig god og kjøre, og han som har den har hatt den siden den var ny, og hatt lite problemer med den. (det er ikke den vi skal kjøpe altså, men en liknende.) Ellers så skal jeg etterhvert ha meg en jobbbil, og da står en 80 quattro høyt på lista.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jau. Angående passaten, nei desverre så trenger jeg nok ikke vindusheisen lengre. Fikk taksten på den i dag og fikk tilbake 40tusen for den. De mente det var bensinslangen som hadde sprengt lekk eller falt av. Det begynte nemlig og brenne rett inn for høyre forhjul på høyre side, og det er jo der bensinslangene kommer opp. Det dryppet og under bilen.

Trond: Ja lyden var helt himmelsk. Spes bra var det da du dro på inni tunnellen rett før krs. Nakkehåra reiste seg bra der.

Ang ny bil så er jeg veldig usikker, ikke sikkert det blir VAG en gang. Skal ha dieselbil, det er udiskutabelt, så vil jeg gjerne ha en bil med god plass, dvs en 7 seter eller noe liknende. Carawelle synes jeg blir for stort, og sharan er for ford, touran er utenfor prisrekkevidden min. En bekjent her har en Renault Grand Espace som jeg har sett litt på og prøvd. Eneste 7 seteren på markedet som faktisk har bagasjeplass med alle setene oppslått. Men er jo litt skeptisk overfor fransk. Så jeg har en liten diskusjon med meg selv. Kvinnfolket som jo hovedsaklig skal kjøre denne bilen må jo og ha litt og si, og hun liker renaulten veldig godt. Den var utrolig god og kjøre, og han som har den har hatt den siden den var ny, og hatt lite problemer med den. (det er ikke den vi skal kjøpe altså, men en liknende.) Ellers så skal jeg etterhvert ha meg en jobbbil, og da står en 80 quattro høyt på lista.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.