Felgforslag, Audi 90q Typ89?

Anbefalte innlegg

Må ha nye sommerfelger, og har allerede spekulert litt på hva jeg eventuelt skal kjøpe. Noen som har erfaringer med størrelser, hvordan går det med 17", blir det i største laget? Gikk fint på Coupe, men hjulbuene er jo litt mindre på sedan.

Selv har jeg vurdert Brock B2 eller noe annet med litt kant på.. legger ved ett bilde av bilen dersom noen vil photoshoppe på noen. Prøvde selv med brock B2, synes ikke det ble så alt for ille..

Forslag mottas med takk..:)

brock_b2.jpg

DSC00391.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har selv 17" felger på min 90...som er senket 40mm i tillegg.....Har ikke hørt noe til skurrende dekk enda:)

215/40-17"

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Min er vel senket 20mm eller noe sånt. Bør vel gå bra det da.

Forslag 2: OZ Chrono Evolution. :)

oz.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

9x16 med bra kant!

Er dødsrått på desse bilane!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

En kompis har 90Q typ89 med 17" Mega Wheels. Mener å huske felgen heter noe sånt som Luxera. Syntes disse felgene passer kjempefint på bilen og selv om han kjører på japsedekk så merker man ikke spesielt mye til underlaget..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bump! Flere forslag..? Fant en felg jeg kunne ha tenkt meg, men den er som alt annet ikke å få tak i. Noen som vet om det finnes noen som ligner?

Rial Imola:

nysige36coupe1.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde 17" på min gamle 40mm senket bil.. Ikke NOE problem.. Ikke dem dyreste felgene, men synst desse er veldig fine på denne bilen... Viper heter desse...

audi80.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva med Brock B1? De er steinråe.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Brock er fine felger det, men har ikke helt stilen jeg er ute etter. Vil ha noe med fem eiker og kant, ala imola-felgene..

Viper er vurdert, ja. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Momo GT2.. Helt klart mitt førstevalg på typ89. 17" med 215/40 og litt senk så har du det gående. Jeg kjørte med dette oppsettet på min 80q og det gikk suverent (med noe rundt 40mm senk), men det var litt drøy innpress på felgene så det subbet bak.

EDIT: men de er jo kantfrie, så ikke at du ville ha kant før etter posten :P

80_felger.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

toora et eller anna med masse tykke eiker i chrom look syntes passa denne bilen veldig bra hadde det på min, og har nettopp solgt felgene og. Nesten så jeg angrer. Men du hadde vel de på din gamle coupe, eller husker jeg feil nå? Uansett de er finere på sedan:nana:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

O.Z superturismo er klart de feteste felgene til den bilen her! lakk de hvite og kjør rallybil :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Løfter litt på denne igjen jeg.. fant noen jeg virkelig kunne tenke meg. Og best av alt, det er faktisk mulig å få tak i de, OG de finnes i 4x108 ;) FK Edition One.

http://forums.vwvortex.com/zerothread?id=2533918 (De på Golfen, altså.)

Noen som har lyst til å photoshope de på for meg.. ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lurer på noen Momo GTR 8x17" på 90`n til sommern. Med 215/40 Noen formeninger om det? bilen erforøvrig sort.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Løfter litt på denne igjen jeg.. fant noen jeg virkelig kunne tenke meg. Og best av alt, det er faktisk mulig å få tak i de, OG de finnes i 4x108 ;) FK Edition One.

http://forums.vwvortex.com/zerothread?id=2533918 (De på Golfen, altså.)

Noen som har lyst til å photoshope de på for meg.. ?

De Felgene var tøffe, er selv på jakt etter ''riktige'' felger til coupe'n men finner jo nesten ikke noe i 4x108 :(

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

De Felgene var tøffe, er selv på jakt etter ''riktige'' felger til coupe'n men finner jo nesten ikke noe i 4x108 :(

Det er VANSKELIG! : klø : Finner noen her og da, men veldig få som det faktisk er mulig å få tak i. Ett tips kan være Ebay.

Agående bredden, noen som har tro på at det går bra med 9x17 med ET 30 på B3 Hjulbuer? Prisen er nesten den samme som 8x17 og ET35..

Legger ved ett bilde av felgene jeg hadde på min, jeg likte de veldig godt. Angrer på at jeg solgte de med bilen.. Toora T940 tror jeg de het..

Picture 105.jpg

Picture-107.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har noe formening om 8x17" ET 42 på B3 sedan? Burde vell ikke være noe problem det?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Keskin KT1 og KT4 er gode typ89 valg.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har noe formening om 8x17" ET 42 på B3 sedan? Burde vell ikke være noe problem det?

Det stod det på min bil før, så det skal ikke være noe problem. Riktignok med ET 35, men det er jo bare å lure til isåfall. Lurer bare på hvordan det blir med 9x17 : klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg skal på med 9x18 et 50 bak på en slik bil. Spent på hvor mye valsing som må til. Men mye blir det.

Usikker på om jeg skal gå for 215 eller 225 35 18.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva tror folket om noen slike i 8x17" på 90Q ?

FK_EDITION%20felger.JPG

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva tror folket om noen slike i 8x17" på 90Q ?

*Snip*

Jeg tror det blir knallbra, skal prøve på en photoshop senere i dag. Er de samme felgene som jeg har sett meg ut også..:rolleye:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg tror det blir knallbra, skal prøve på en photoshop senere i dag. Er de samme felgene som jeg har sett meg ut også..:rolleye:

Hadde vært råtøft om du kunne tatt en photoshot av det! gjerne sort sedan;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde vært råtøft om du kunne tatt en photoshot av det! gjerne sort sedan;)

Kilde:

Forneysgti2.jpg

DSC005044.jpg

Hva Tycks? :) Jeg tror jeg har funnet årets sommerfelger iaffal..

Edit: Oppdaterte bildet..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så ikke galen ut. Øhm... kjøre 9x17" ET30 eller 8x17" ET35?

Noen som veit hva som får plass på en Audi 90q?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.