S4 hengerfeste, identisk for sedan og avant?

Anbefalte innlegg

Har på hånd et avtagbart hengerfeste fra en S4 avant -94mod.

Passer dette på min S4 SEDAN -93 mod?

Hvis ikkje, går det greit å modifisere det så det passer?

 

Meiner å ha lest at det er forskjellig mellom C4 med og uten quattro, men dette er to biler med quattro...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bump... :o

 

Er det ingen her som veit om eg kan bruke hengerfeste fra en avant på en sedan?

Har prøvd å søke men finner ingenting om dette....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bump... :o

 

Er det ingen her som veit om eg kan bruke hengerfeste fra en avant på en sedan?

Har prøvd å søke men finner ingenting om dette....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det skal passe det hvis det er av type westfalia. Passer også mest sannsynlig hvis det er andre merker. Avant og sedan har like støtfangere bak, dog mulig de har litt anerledes ledningsnett i bagasjerom.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det skal passe det hvis det er av type westfalia. Passer også mest sannsynlig hvis det er andre merker. Avant og sedan har like støtfangere bak, dog mulig de har litt anerledes ledningsnett i bagasjerom.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det skal passe det hvis det er av type westfalia. Passer også mest sannsynlig hvis det er andre merker. Avant og sedan har like støtfangere bak, dog mulig de har litt anerledes ledningsnett i bagasjerom.

 

Flott! Takker!

Kroken var vist kjøpt på Møller for tre år siden... er det dette merket dei fører?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det skal passe det hvis det er av type westfalia. Passer også mest sannsynlig hvis det er andre merker. Avant og sedan har like støtfangere bak, dog mulig de har litt anerledes ledningsnett i bagasjerom.

 

Flott! Takker!

Kroken var vist kjøpt på Møller for tre år siden... er det dette merket dei fører?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Westfalia kjøpes på Møller ja,har selv et hengerfeste til min Passat som er kjøpt på Møller å det er også Westfalia. Hadde hengerfeste på en 86 mod. 90 Quattro å den hadde også Westfalia krok. Det er visst det som blir levert "orginalt" etter det jeg har skjønt

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Westfalia kjøpes på Møller ja,har selv et hengerfeste til min Passat som er kjøpt på Møller å det er også Westfalia. Hadde hengerfeste på en 86 mod. 90 Quattro å den hadde også Westfalia krok. Det er visst det som blir levert "orginalt" etter det jeg har skjønt

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Westfalia kjøpes på Møller ja,har selv et hengerfeste til min Passat som er kjøpt på Møller å det er også Westfalia. Hadde hengerfeste på en 86 mod. 90 Quattro å den hadde også Westfalia krok. Det er visst det som blir levert "orginalt" etter det jeg har skjønt

 

Takker for info... da blir det hengerfeste på meg... :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Westfalia kjøpes på Møller ja,har selv et hengerfeste til min Passat som er kjøpt på Møller å det er også Westfalia. Hadde hengerfeste på en 86 mod. 90 Quattro å den hadde også Westfalia krok. Det er visst det som blir levert "orginalt" etter det jeg har skjønt

 

Takker for info... da blir det hengerfeste på meg... :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.