Fra usa mål til norske mål.

Anbefalte innlegg

Er det vanskelig å få omgjort målene på en vw passat 99 mod fra usa til norske mål, sånn at jeg kan få¨oppgitt gradene målt i celicius og ikke farenheit, og at jeg får gjennomsnitt bensinforbruk i liter og ikke gallon, og km i timen og ikke miles... Er dette sånn at jeg må inn noen plass å få omprogramert dette, og evnt hvor mye dette koster....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det vanskelig å få omgjort målene på en vw passat 99 mod fra usa til norske mål, sånn at jeg kan få¨oppgitt gradene målt i celicius og ikke farenheit, og at jeg får gjennomsnitt bensinforbruk i liter og ikke gallon, og km i timen og ikke miles... Er dette sånn at jeg må inn noen plass å få omprogramert dette, og evnt hvor mye dette koster....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

For å endre på klimaen så er det vel bare å trykke på econ + auto hvis jeg husker riktig. Instrumentet (bensinforbruk) kan en muligens kode om med vag-com.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

For å endre på klimaen så er det vel bare å trykke på econ + auto hvis jeg husker riktig. Instrumentet (bensinforbruk) kan en muligens kode om med vag-com.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er mest instrumentet som jeg vil bytte da... altså det som sitter rett bak rattet om du skjønner... men hva er vag -com da?? Null peiling her...!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er mest instrumentet som jeg vil bytte da... altså det som sitter rett bak rattet om du skjønner... men hva er vag -com da?? Null peiling her...!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er vel eneste mulighet å bytte hele intstrumentet da, visst det ikke står km i timen på det også. har sett mange usabiler som har både miles og km. kjørecomputern går vel ann å omprogramere med feks vagcom. som da er et diagnoseprogram som møller bruker på vwaudi.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er vel eneste mulighet å bytte hele intstrumentet da, visst det ikke står km i timen på det også. har sett mange usabiler som har både miles og km. kjørecomputern går vel ann å omprogramere med feks vagcom. som da er et diagnoseprogram som møller bruker på vwaudi.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Oki... er det noen som har peiling på hvor mye det koster å få omprogramere det hos møller da??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Oki... er det noen som har peiling på hvor mye det koster å få omprogramere det hos møller da??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stikk innom Møller å spør om pris, de på Møller biter ikke, og ikke er de farlige heller.....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stikk innom Møller å spør om pris, de på Møller biter ikke, og ikke er de farlige heller.....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehehe... joda... det gjør de vel...:P *lol*

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehehe... joda... det gjør de vel...:P *lol*

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

JA...vi gjør det, spesielt jenter, men ikke så hardt da.

 

Tipper du antakelig må skifte instrument som beskrevet ovenfor her hvis det ikke er kjørecomputeren i instrumentet du tenker på. Den kan nok la seg programmere. Klimaen mener jeg også funker som beskrevet ovenfor eller en annen kombinasjon av to knapper jeg ikke husker. Mulig det står i instruksjonsboka om du har den.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

JA...vi gjør det, spesielt jenter, men ikke så hardt da.

 

Tipper du antakelig må skifte instrument som beskrevet ovenfor her hvis det ikke er kjørecomputeren i instrumentet du tenker på. Den kan nok la seg programmere. Klimaen mener jeg også funker som beskrevet ovenfor eller en annen kombinasjon av to knapper jeg ikke husker. Mulig det står i instruksjonsboka om du har den.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

men hva er vag -com da??

Diagnoseprogram som du kan koble til bilen via en hiddenkabel, der du kan f.eks lese ut feilkoder, endre diverse verdier på forskjellige ting, osv.. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

men hva er vag -com da??

Diagnoseprogram som du kan koble til bilen via en hiddenkabel, der du kan f.eks lese ut feilkoder, endre diverse verdier på forskjellige ting, osv.. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

okey.... speedometeret og det vil jeg ikke forandre på, er vel mer kjørecomputeren jeg tenker på... :D

Men så kjekt at de biter litt da... :P Sånt liker vi.... :D *lol* Skal nå ringe til de og sjekke priser og litt sånn jeg...

 

Så det er det vag-com er, da har jeg lært noe nytt i dag og... :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.