#1 Skrevet November 7, 2006 Hei. Vurder å kjøpe sommerdekk til S6 4,2 avant 96mod. orginal så vidt jeg vet. Felgen har dim.18*8 det sitter 235/40 der nå, men vurderer 245/40 bare det ikke subber. Hvilke dekk anbefales da særlig med tanke på sporing/støy? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 7, 2006 Hei. Vurder å kjøpe sommerdekk til S6 4,2 avant 96mod. orginal så vidt jeg vet. Felgen har dim.18*8 det sitter 235/40 der nå, men vurderer 245/40 bare det ikke subber. Hvilke dekk anbefales da særlig med tanke på sporing/støy? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 7, 2006 Jeg har kjørt alt fra 225 til 255 på min S6+, og den dekk dimensjonen jeg er mest fornøyd med er 235/40-18. Der sporer det nesten ingenting, og støyen fra dekkene hører jeg ikke:) Men det kommer veldig ann på hvilke dekk du kjøper, er stor forskjell på dekktyper. Men kan anbefale Nankang NSII sport. Har et sett 235/40-18 Nankang NSII sport til salgs visst du er intr. De er helt ny. Kjørt 100 km. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 7, 2006 Jeg har kjørt alt fra 225 til 255 på min S6+, og den dekk dimensjonen jeg er mest fornøyd med er 235/40-18. Der sporer det nesten ingenting, og støyen fra dekkene hører jeg ikke:) Men det kommer veldig ann på hvilke dekk du kjøper, er stor forskjell på dekktyper. Men kan anbefale Nankang NSII sport. Har et sett 235/40-18 Nankang NSII sport til salgs visst du er intr. De er helt ny. Kjørt 100 km. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 7, 2006 Takk for tilbudet men jeg har Nankang bak og hadde lyst til å prøve noe annet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 7, 2006 Takk for tilbudet men jeg har Nankang bak og hadde lyst til å prøve noe annet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 7, 2006 Hei.Vurder å kjøpe sommerdekk til S6 4,2 avant 96mod. orginal så vidt jeg vet. Felgen har dim.18*8 det sitter 235/40 der nå, men vurderer 245/40 bare det ikke subber. Hvilke dekk anbefales da særlig med tanke på sporing/støy? Jeg kjørte tidligere i sommer med Pirelli P zero rosso 245/40 18 på min Audi A6 og synes disse var komfortable og stillegående. Kan jo anbefales. Dekkene ligger nå hos Jons dekk og felg i Skien fordi jeg bytta dekka mot piggfrie som jeg har nå. Ring han og hør pris hvis du er interessert. Kun brukt 1 mnd og derfor som nye! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 7, 2006 Hei.Vurder å kjøpe sommerdekk til S6 4,2 avant 96mod. orginal så vidt jeg vet. Felgen har dim.18*8 det sitter 235/40 der nå, men vurderer 245/40 bare det ikke subber. Hvilke dekk anbefales da særlig med tanke på sporing/støy? Jeg kjørte tidligere i sommer med Pirelli P zero rosso 245/40 18 på min Audi A6 og synes disse var komfortable og stillegående. Kan jo anbefales. Dekkene ligger nå hos Jons dekk og felg i Skien fordi jeg bytta dekka mot piggfrie som jeg har nå. Ring han og hør pris hvis du er interessert. Kun brukt 1 mnd og derfor som nye! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet November 8, 2006 Takk for tipset,ringte Jon å vi ble enige. Så da får vi vente på våren! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet November 8, 2006 Takk for tipset,ringte Jon å vi ble enige. Så da får vi vente på våren! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...