#1 Skrevet November 7, 2006 noen som vet hvordan jeg får skiftet over fra tysk til engelsk eller norsk? det er en A6 2.5tdi Q stv. 2001 mod. noen som vet om noen typiske feil jeg burde lete etter? bilen er nettopp innkjøpt.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 7, 2006 noen som vet hvordan jeg får skiftet over fra tysk til engelsk eller norsk? det er en A6 2.5tdi Q stv. 2001 mod. noen som vet om noen typiske feil jeg burde lete etter? bilen er nettopp innkjøpt.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 7, 2006 Tekst i instrument du tenker på? Med VAS eller Vag-com blir det vel omtrent slik: 17 instrument. 10 tilpasning. 04 kanal. 02 for norsk språk. I frykt for å ødelegge hele nybilgleden din. http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=47293 Ellers: Slakk i forstilling, rustne bremseskiver/klosser bak, defekt bakruteviskermotor/spyler, defekt vakumklokke på turboen, oljelekasje fra toppdekselpakninger. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 7, 2006 Tekst i instrument du tenker på? Med VAS eller Vag-com blir det vel omtrent slik: 17 instrument. 10 tilpasning. 04 kanal. 02 for norsk språk. I frykt for å ødelegge hele nybilgleden din. http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=47293 Ellers: Slakk i forstilling, rustne bremseskiver/klosser bak, defekt bakruteviskermotor/spyler, defekt vakumklokke på turboen, oljelekasje fra toppdekselpakninger. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 7, 2006 jah var tekst i instrumentpanelet jah.. hvor får jeg gjort det da? hos møller ålesund kanjse? hum.. så motoren på 2.5tdi er dårlige? glad jeg har skrevet naf kontrakt da.. og i morgen skal bilen på naf test.. om han finner noen alvorlige feil så har jeg mulighet til og heve hele kjøpet.. jeg fikk det med i kontrakten... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 7, 2006 jah var tekst i instrumentpanelet jah.. hvor får jeg gjort det da? hos møller ålesund kanjse? hum.. så motoren på 2.5tdi er dårlige? glad jeg har skrevet naf kontrakt da.. og i morgen skal bilen på naf test.. om han finner noen alvorlige feil så har jeg mulighet til og heve hele kjøpet.. jeg fikk det med i kontrakten... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 7, 2006 Tja....noen er dårlige, andre har holdt bra. Et Møller verksted eller noen med vag-com fikser kodingen av instrumentet. Ved nærmere ettertanke er kodeord 02 engelsk språk, ikke norsk. Norsk kan ikke velges. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 7, 2006 Tja....noen er dårlige, andre har holdt bra. Et Møller verksted eller noen med vag-com fikser kodingen av instrumentet. Ved nærmere ettertanke er kodeord 02 engelsk språk, ikke norsk. Norsk kan ikke velges. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...