Tysk språk i bilen! (Hvordan endre?)

Anbefalte innlegg

noen som vet hvordan jeg får skiftet over fra tysk til engelsk eller norsk? det er en A6 2.5tdi Q stv. 2001 mod. noen som vet om noen typiske feil jeg burde lete etter? :) bilen er nettopp innkjøpt.. : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

noen som vet hvordan jeg får skiftet over fra tysk til engelsk eller norsk? det er en A6 2.5tdi Q stv. 2001 mod. noen som vet om noen typiske feil jeg burde lete etter? :) bilen er nettopp innkjøpt.. : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tekst i instrument du tenker på?

 

Med VAS eller Vag-com blir det vel omtrent slik:

 

17 instrument.

 

10 tilpasning.

 

04 kanal.

 

02 for norsk språk.

 

I frykt for å ødelegge hele nybilgleden din. http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=47293

Ellers: Slakk i forstilling, rustne bremseskiver/klosser bak, defekt bakruteviskermotor/spyler, defekt vakumklokke på turboen, oljelekasje fra toppdekselpakninger.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tekst i instrument du tenker på?

 

Med VAS eller Vag-com blir det vel omtrent slik:

 

17 instrument.

 

10 tilpasning.

 

04 kanal.

 

02 for norsk språk.

 

I frykt for å ødelegge hele nybilgleden din. http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=47293

Ellers: Slakk i forstilling, rustne bremseskiver/klosser bak, defekt bakruteviskermotor/spyler, defekt vakumklokke på turboen, oljelekasje fra toppdekselpakninger.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jah var tekst i instrumentpanelet jah.. ;) hvor får jeg gjort det da? hos møller ålesund kanjse? :) hum.. så motoren på 2.5tdi er dårlige? glad jeg har skrevet naf kontrakt da.. og i morgen skal bilen på naf test.. om han finner noen alvorlige feil så har jeg mulighet til og heve hele kjøpet.. jeg fikk det med i kontrakten... :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jah var tekst i instrumentpanelet jah.. ;) hvor får jeg gjort det da? hos møller ålesund kanjse? :) hum.. så motoren på 2.5tdi er dårlige? glad jeg har skrevet naf kontrakt da.. og i morgen skal bilen på naf test.. om han finner noen alvorlige feil så har jeg mulighet til og heve hele kjøpet.. jeg fikk det med i kontrakten... :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tja....noen er dårlige, andre har holdt bra. Et Møller verksted eller noen med vag-com fikser kodingen av instrumentet. Ved nærmere ettertanke er kodeord 02 engelsk språk, ikke norsk. Norsk kan ikke velges.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tja....noen er dårlige, andre har holdt bra. Et Møller verksted eller noen med vag-com fikser kodingen av instrumentet. Ved nærmere ettertanke er kodeord 02 engelsk språk, ikke norsk. Norsk kan ikke velges.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.