Anbefalte innlegg

hei eg har ei girkasse til 99 golf gti turbo, passer denne på golf 92 vr6??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hei eg har ei girkasse til 99 golf gti turbo, passer denne på golf 92 vr6??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

nei, annet clutch hus på vr6 kassa.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

nei, annet clutch hus på vr6 kassa.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ok er vel ikkje laust cluch hus på dei'?

har fått lagerlyd i reversen min er et noe som går an å fikse uten så mye hokkus pokkus

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ok er vel ikkje laust cluch hus på dei'?

har fått lagerlyd i reversen min er et noe som går an å fikse uten så mye hokkus pokkus

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kan vel flytte over clutch huset ifra vr6 kassa 02A over på en annen 02A kasse, men 99 GTi er vel 02M kasse ? vet ikke om det går..: klø :

 

jeg har en defekt vr6 kasse liggende, der 1 gir ikke virker iallefall.. vet ikke hva som er helt eller ikke inni der..2, 3 4 og 5 gir fungerte iallefall. ikke revers , gjorde men etter en måned med kjøring uten 1 gir.. funka ikke revers heller tilslutt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kan vel flytte over clutch huset ifra vr6 kassa 02A over på en annen 02A kasse, men 99 GTi er vel 02M kasse ? vet ikke om det går..: klø :

 

jeg har en defekt vr6 kasse liggende, der 1 gir ikke virker iallefall.. vet ikke hva som er helt eller ikke inni der..2, 3 4 og 5 gir fungerte iallefall. ikke revers , gjorde men etter en måned med kjøring uten 1 gir.. funka ikke revers heller tilslutt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.