#1 Skrevet November 7, 2006 hei eg har ei girkasse til 99 golf gti turbo, passer denne på golf 92 vr6?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 7, 2006 hei eg har ei girkasse til 99 golf gti turbo, passer denne på golf 92 vr6?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 7, 2006 nei, annet clutch hus på vr6 kassa. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 7, 2006 nei, annet clutch hus på vr6 kassa. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 7, 2006 ok er vel ikkje laust cluch hus på dei'? har fått lagerlyd i reversen min er et noe som går an å fikse uten så mye hokkus pokkus 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 7, 2006 ok er vel ikkje laust cluch hus på dei'? har fått lagerlyd i reversen min er et noe som går an å fikse uten så mye hokkus pokkus 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 7, 2006 kan vel flytte over clutch huset ifra vr6 kassa 02A over på en annen 02A kasse, men 99 GTi er vel 02M kasse ? vet ikke om det går.. jeg har en defekt vr6 kasse liggende, der 1 gir ikke virker iallefall.. vet ikke hva som er helt eller ikke inni der..2, 3 4 og 5 gir fungerte iallefall. ikke revers , gjorde men etter en måned med kjøring uten 1 gir.. funka ikke revers heller tilslutt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 7, 2006 kan vel flytte over clutch huset ifra vr6 kassa 02A over på en annen 02A kasse, men 99 GTi er vel 02M kasse ? vet ikke om det går.. jeg har en defekt vr6 kasse liggende, der 1 gir ikke virker iallefall.. vet ikke hva som er helt eller ikke inni der..2, 3 4 og 5 gir fungerte iallefall. ikke revers , gjorde men etter en måned med kjøring uten 1 gir.. funka ikke revers heller tilslutt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...