Vento 1994 mod. Wings West styling?

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Har sitt litt på Wings West styling til Vento:

http://www.wingswest.com/products_detail.asp?page=1&id=669

 

Dette er den de har i "Fast and the Furious"

 

Har funnet ut at BS Bildeler har dette stylingsettet på siden sin, men det står:

Wings West Bodykit Vw Vento 93-98(Us-Mod.Endast)

 

Stylingsettet finnes nederst på denne siden:

http://www.bsbildeler.no/butikk/searchresult.aspx?search=vento

 

Hvorfor er den bare til Us- mod.? er det vanskelig å få den til å passe til Europeiske mod.? Noen som vet noe om dette?

 

Takk for alle svar :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei!

 

Har sitt litt på Wings West styling til Vento:

http://www.wingswest.com/products_detail.asp?page=1&id=669

 

Dette er den de har i "Fast and the Furious"

 

Har funnet ut at BS Bildeler har dette stylingsettet på siden sin, men det står:

Wings West Bodykit Vw Vento 93-98(Us-Mod.Endast)

 

Stylingsettet finnes nederst på denne siden:

http://www.bsbildeler.no/butikk/searchresult.aspx?search=vento

 

Hvorfor er den bare til Us- mod.? er det vanskelig å få den til å passe til Europeiske mod.? Noen som vet noe om dette?

 

Takk for alle svar :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eneste jeg kan tenkte meg som er annerledes på US er vel indikatorlys på sidene av framskjermen, og evnt annen form på grop for reg.skilt

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eneste jeg kan tenkte meg som er annerledes på US er vel indikatorlys på sidene av framskjermen, og evnt annen form på grop for reg.skilt

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Finnes en Vento i Norge som har det kittet (den bilen er vel bortimot eksakt Jesse-kopi fra The Fast and the Furious), så helt umulig burde det vel ikke være..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Finnes en Vento i Norge som har det kittet (den bilen er vel bortimot eksakt Jesse-kopi fra The Fast and the Furious), så helt umulig burde det vel ikke være..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eneste jeg kan tenkte meg som er annerledes på US er vel indikatorlys på sidene av framskjermen, og evnt annen form på grop for reg.skilt

 

Kanskje det er en annen form på frontfanger på US modellene, på grunn av den tingene du nevte.

 

Men stylingen er bare frontspoiler "skjørt" som du fester under orginal frontfanger. Det samme gjelder også bak.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eneste jeg kan tenkte meg som er annerledes på US er vel indikatorlys på sidene av framskjermen, og evnt annen form på grop for reg.skilt

 

Kanskje det er en annen form på frontfanger på US modellene, på grunn av den tingene du nevte.

 

Men stylingen er bare frontspoiler "skjørt" som du fester under orginal frontfanger. Det samme gjelder også bak.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

da burde det jo passe. spør bsbildeler om de kan sjekke det da. de er jo her på forumet og:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

da burde det jo passe. spør bsbildeler om de kan sjekke det da. de er jo her på forumet og:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kanskje det er en annen form på frontfanger på US modellene, på grunn av den tingene du nevte.

 

Men stylingen er bare frontspoiler "skjørt" som du fester under orginal frontfanger. Det samme gjelder også bak.

 

Det er annen form på både front- og bakfanger. De er rundere formet øverst og ligner egentlig litt på golf 4-fangerne i fasongen de øverste 10cm.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kanskje det er en annen form på frontfanger på US modellene, på grunn av den tingene du nevte.

 

Men stylingen er bare frontspoiler "skjørt" som du fester under orginal frontfanger. Det samme gjelder også bak.

 

Det er annen form på både front- og bakfanger. De er rundere formet øverst og ligner egentlig litt på golf 4-fangerne i fasongen de øverste 10cm.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har sett etter dette kit'et sjøl. noen som vet prisen på det?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er annen form på både front- og bakfanger. De er rundere formet øverst og ligner egentlig litt på golf 4-fangerne i fasongen de øverste 10cm.

 

Riktig, i tillegg er rett og slett US-fangerne større og fyldigere enn Euro-fangerne, bilens total-lengde blir en anelse større av dette.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har sett etter dette kit'et sjøl. noen som vet prisen på det?

Sendte mail til BS Bildeler

 

 

Hei BS Bildeler!

 

Har sett på denne stylingen til en VW Vento 1994 mod.:

 

890109 Wings West Bodykit Vw Vento 93-98(Us-Mod.Endast)

 

Lurer på følgende:

- Hvorfor passer denne bare til Us-mod.? Trodde Us mod. hetter Jetta for det første, og det er jo bare skjørt som festes til orginal frontfanger.

- I tilfelle det bare passer Us-mod, er det vanskelig å få tilpasse det en Europeisk VW Vento?

- Hva er prisen på Bodykitet og Wings West Bakvinge?

- 591365L Wings West Bakvinge Vw Vento 93-98

- 890109 Wings West Bodykit Vw Vento 93-98(Us-Mod.Endast)

- Lang leveringstid på disse varene?

 

MVH

 

Kristoffer Tungland

 

 

Fikk følgende svar

 

Hei!

 

Vi får dessverre ikke tak i WingsWest lenger, de gikk konkurs for et par år siden og har fortsatt ikke kommet godt i gang.

 

Vet ikke om det passer eller ikke, men i følge europeisk distributør så passer det visstnokj ikke..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Prøv erebuni, tror dem har kjøpt oppe noe av Wings west. De leverer blant annet denne vingen som jeg vet er Wings west vingen fra f&f:

http://www.bsbildeler.no/butikk/visvare.aspx?vnr=EB742RWL&vg=&vgpath=

 

Den norsk f&f vento kopi er eiet av en som vanker mye inne på bilforumet kaller seg selv jesse. Mener alt stylinga på den bilen er montert av en svenske før den ble solgt til norge. Vet ikke hvor mye arbeid det er lagt ned i dette for å få det til å passe en europeisk modell. Men har hørt noe snakk om litt arbeid med passformen.

Håper dette var noe til hjelp

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sendte mail til BS Bildeler

 

 

Hei BS Bildeler!

 

Har sett på denne stylingen til en VW Vento 1994 mod.:

 

890109 Wings West Bodykit Vw Vento 93-98(Us-Mod.Endast)

 

Lurer på følgende:

- Hvorfor passer denne bare til Us-mod.? Trodde Us mod. hetter Jetta for det første, og det er jo bare skjørt som festes til orginal frontfanger.

- I tilfelle det bare passer Us-mod, er det vanskelig å få tilpasse det en Europeisk VW Vento?

- Hva er prisen på Bodykitet og Wings West Bakvinge?

- 591365L Wings West Bakvinge Vw Vento 93-98

- 890109 Wings West Bodykit Vw Vento 93-98(Us-Mod.Endast)

- Lang leveringstid på disse varene?

 

MVH

 

Kristoffer Tungland

 

 

Fikk følgende svar

 

Hei!

 

Vi får dessverre ikke tak i WingsWest lenger, de gikk konkurs for et par år siden og har fortsatt ikke kommet godt i gang.

 

Vet ikke om det passer eller ikke, men i følge europeisk distributør så passer det visstnokj ikke..

 

 

Jeg hadde Wings West vinge på min Vento, er vel den beste passformen av et stylling firma jeg har hatt, med ekstremt lett montering, den kjøpte igjennom Powerzone, lars sjefen sjøl som ordnet det, ta kontakt med han, og or å si det slik trur jeg ikke wings west er konk, da det er ikke så lenge siden jeg så en repotasje om dem på en amrikansk tv kanal.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde du de skjørtene rundt hele bilen din? Hvor mye kostet settet pluss

vingen hvis det var det du hadde?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde du de skjørtene rundt hele bilen din? Hvor mye kostet settet pluss

vingen hvis det var det du hadde?

 

Hadde en avt m de vedr vingen, så jeg bet nice price.

Det var det eneste jeg hadde som du ser på bilde.

PS: du for nesten ta kontakt med de vedr pris.

ventofor.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.