#1 Skrevet November 7, 2006 Heisann, har et lite problem med min coupequattro 2.3 20v, Når jeg er ute og kjører så hender det at når jeg skal gi på litt så vil ikke bilen dette, noen ganger så kan jeg tråkke på og da drar den utrolig dårlig, bruker laang tid osv, mens andre ganger så gir jeg på da drar den innimellom, litt sånn hips om haps på turtallet, drar litt,fjusker/''dør ut?'',drar litt igjen, går rett og slett og ''hakker'' på turtallet, andre ganger kommer den på 4k og drar reint videre, syntes dette er merkelig, akkurat som om det er noe galt med tenning, eller at den ikke får nok bensin når man gir på.. vet det er litt vanskelig forklart, må ''oppleves'' hehe håper at noen har en smule aning på hva det kan være, Takker på forhånd;) MVH Tore 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 7, 2006 Heisann, har et lite problem med min coupequattro 2.3 20v, Når jeg er ute og kjører så hender det at når jeg skal gi på litt så vil ikke bilen dette, noen ganger så kan jeg tråkke på og da drar den utrolig dårlig, bruker laang tid osv, mens andre ganger så gir jeg på da drar den innimellom, litt sånn hips om haps på turtallet, drar litt,fjusker/''dør ut?'',drar litt igjen, går rett og slett og ''hakker'' på turtallet, andre ganger kommer den på 4k og drar reint videre, syntes dette er merkelig, akkurat som om det er noe galt med tenning, eller at den ikke får nok bensin når man gir på.. vet det er litt vanskelig forklart, må ''oppleves'' hehe håper at noen har en smule aning på hva det kan være, Takker på forhånd;) MVH Tore 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 7, 2006 Slik var min også, sjekk feilkoder, er nok en bankesensor eller 2 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 7, 2006 Slik var min også, sjekk feilkoder, er nok en bankesensor eller 2 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 7, 2006 mulig å få sjekket dette? noe feilkode sak? hehe har ikke så veldi peiling.. er det vanskelig/dyrt og fikse? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 7, 2006 mulig å få sjekket dette? noe feilkode sak? hehe har ikke så veldi peiling.. er det vanskelig/dyrt og fikse? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 8, 2006 Selve sensorene koster ikke mer enn 3-400kr stk og er lette å bytte 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 8, 2006 Selve sensorene koster ikke mer enn 3-400kr stk og er lette å bytte 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...