#1 Skrevet November 7, 2006 Noen som vet hvor jeg kan få tilpasset, lakkert og montert en dietrich RS6 bakfanger , samt dietrich RS6 kanalskjørt på en A6 avant ? Helst i går såklart.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 7, 2006 Noen som vet hvor jeg kan få tilpasset, lakkert og montert en dietrich RS6 bakfanger , samt dietrich RS6 kanalskjørt på en A6 avant ? Helst i går såklart.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 8, 2006 Vet ikke hvordan det er med montering og tilpassing, men gutta på Rettlakk i Klæbu (Nordset) er gode på lakkering ihvertfall. Fine priser hadde de og da jeg fikk lakkert takspoiler og øyelokk.... Truls 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 10, 2006 Fikk nettopp tilbake Hiacen fra Roars Billakering i Industriveien.. Hyggelig pris og bra arbeid! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 10, 2006 industriveien på heimdal ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 18, 2006 industriveien på heimdal ? Ligger i Idrettsveien, som er en bitteliten avstikker fra Industriveien ja. Vis a vis Prima. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 18, 2006 Fikk nettopp tilbake Hiacen fra Roars Billakering i Industriveien.. Hyggelig pris og bra arbeid! Har du vært og stunta, eller er det mer pimping på gang? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 19, 2006 Har du vært og stunta, eller er det mer pimping på gang? Hehe.. Stunting desverre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...