#1 Skrevet November 8, 2006 Jeg har en 90 quattro som er breddet. Tviler på den ble levert med den fangeren som står på nå. Den passer utrolig dårlig. Noen som har tips til hva som kan passe denne bilen? Og hvor jeg får kjøpt det? Eventuelt noen som har til salgs? Jeg har mest lyst på fanger uten lykter i. BT 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 8, 2006 Jeg har en 90 quattro som er breddet. Tviler på den ble levert med den fangeren som står på nå. Den passer utrolig dårlig. Noen som har tips til hva som kan passe denne bilen? Og hvor jeg får kjøpt det? Eventuelt noen som har til salgs? Jeg har mest lyst på fanger uten lykter i. BT 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 8, 2006 Orginal S2 fanger, den fineste til 80/90/C spør du meg! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 8, 2006 Orginal S2 fanger, den fineste til 80/90/C spør du meg! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 8, 2006 Original RS2-fanger og linselykter hadde satt "prikken over i'en" på bilen din! Flott bredding, ser ikke ut som ABT heller og det er ikke noe minus akkurat 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 8, 2006 Original RS2-fanger og linselykter hadde satt "prikken over i'en" på bilen din! Flott bredding, ser ikke ut som ABT heller og det er ikke noe minus akkurat 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 9, 2006 Orginal S2 fanger, den fineste til 80/90/C spør du meg! I'll second that! Eller en slik ABT fanger som ikke er mulig å få tak i ! Skal finne bildet en dag.. For sent på natta til å drukne seg i bildearkivet! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 9, 2006 Fant et forferdelig dårlig bilde i farten! Hadde ikke fått ro til å sove hvis jeg ikke hadde lagt det ut kunne ikke dy meg! måtte lete litt på nettet! Modda ABT fanger: Vanlig: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...