ledning som går i sete spørsmål :) (2000 mod passat tdi)

Anbefalte innlegg

Jeg støvsugde bilen min og da oppdaget jeg at det gikk noen ledninger opp i sete mitt:confused: kan det være at det ligger varme der, men ikke er koblet på, eller er de til airbagen i sete??

bilen er en 2000 mod passat tdi..

Håper noen kan svare meg, for det hadde vært digg med varme i ræva til vinteren: vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg støvsugde bilen min og da oppdaget jeg at det gikk noen ledninger opp i sete mitt:confused: kan det være at det ligger varme der, men ikke er koblet på, eller er de til airbagen i sete??

bilen er en 2000 mod passat tdi..

Håper noen kan svare meg, for det hadde vært digg med varme i ræva til vinteren: vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Som du sier er det nok iallefall til airbag i setet om bilen har det. Det er evt ei gul kontakt under setet. Rart om du skulle ha varmesete/ledninger for det hvis bilen ikke har dette. ( bryter i dashboard ). Noen biler har også belysning på gulvet for baksetepassasjerer da bakdørene åpnes. Lampa for dette er da også montert i forsetene og vil følgelig også ha ledninger.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Som du sier er det nok iallefall til airbag i setet om bilen har det. Det er evt ei gul kontakt under setet. Rart om du skulle ha varmesete/ledninger for det hvis bilen ikke har dette. ( bryter i dashboard ). Noen biler har også belysning på gulvet for baksetepassasjerer da bakdørene åpnes. Lampa for dette er da også montert i forsetene og vil følgelig også ha ledninger.

 

Ja jeg syntes også det var litt merkelig at de hadde lagt opp ledning for varme og ikke satt inn bryterne: smil : så da regner jeg med at det er til airbagen:) takk for svaret: vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.