Låsesylinder og brakett til corrado

Anbefalte innlegg

Hei!

Noen som vet andre vw modeller jeg kan ta låssylinder og den braketten til rattstammen fra? Må bytte på min grunnet innbrudsforsøk.. Mangel på raddos på høggern gitt!Evt. hvor kan jeg kjøpe dette nytt?

 

Passer låssylinderen og braketten fra golf 2 f.eks?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei!

Noen som vet andre vw modeller jeg kan ta låssylinder og den braketten til rattstammen fra? Må bytte på min grunnet innbrudsforsøk.. Mangel på raddos på høggern gitt!Evt. hvor kan jeg kjøpe dette nytt?

 

Passer låssylinderen og braketten fra golf 2 f.eks?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei!

Noen som vet andre vw modeller jeg kan ta låssylinder og den braketten til rattstammen fra? Må bytte på min grunnet innbrudsforsøk.. Mangel på raddos på høggern gitt!Evt. hvor kan jeg kjøpe dette nytt?

 

Passer låssylinderen og braketten fra golf 2 f.eks?

Hei tenker du på den braketten som sitter rundt rattstammen som tenningslåsen sitter i? får opp 357 905 851 D

Den sitter på golf 2 fra 89,golf 3,passat 88-97,polo 91-00,caddy96-03

så der har du litt mer å lete i ;)

ang tenningslås så må du ta fra en caddy 96-03,passat 88-97,golf 3 cab,transporter T4 MEN de må ikke ha startsperre.

 

Nå er ikke delene så ille i ny pris men ca 1000,- inkl moms for begge deler nytt.

Er værre med dørhåndtak de koster flesk

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei!

Noen som vet andre vw modeller jeg kan ta låssylinder og den braketten til rattstammen fra? Må bytte på min grunnet innbrudsforsøk.. Mangel på raddos på høggern gitt!Evt. hvor kan jeg kjøpe dette nytt?

 

Passer låssylinderen og braketten fra golf 2 f.eks?

Hei tenker du på den braketten som sitter rundt rattstammen som tenningslåsen sitter i? får opp 357 905 851 D

Den sitter på golf 2 fra 89,golf 3,passat 88-97,polo 91-00,caddy96-03

så der har du litt mer å lete i ;)

ang tenningslås så må du ta fra en caddy 96-03,passat 88-97,golf 3 cab,transporter T4 MEN de må ikke ha startsperre.

 

Nå er ikke delene så ille i ny pris men ca 1000,- inkl moms for begge deler nytt.

Er værre med dørhåndtak de koster flesk

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jepp! Er den braketten som sitter rundt rattstammen med tenningslåsen og rattlår inni.. Den er festet med 2 bolter uten hode.

 

Takker og bukker! Da kan jeg lete litt rundt og finne noe som passer evt. kjøpe nytt. Er dette Møllerpris eller?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jepp! Er den braketten som sitter rundt rattstammen med tenningslåsen og rattlår inni.. Den er festet med 2 bolter uten hode.

 

Takker og bukker! Da kan jeg lete litt rundt og finne noe som passer evt. kjøpe nytt. Er dette Møllerpris eller?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jepp! Er den braketten som sitter rundt rattstammen med tenningslåsen og rattlår inni.. Den er festet med 2 bolter uten hode.

 

Takker og bukker! Da kan jeg lete litt rundt og finne noe som passer evt. kjøpe nytt. Er dette Møllerpris eller?

jeppp,ca veil priser uten rabatter....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg sjekket delenummeret nå i kveld. Det var ikke det samme som du skrev tidligere i tråden Rudi. De tre første sifferne var forskjellig, husker selvfølgelig ikke nr nå..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg sjekket delenummeret nå i kveld. Det var ikke det samme som du skrev tidligere i tråden Rudi. De tre første sifferne var forskjellig, husker selvfølgelig ikke nr nå..

 

Dette kan være det opprinnelige nummeret, som senere har blitt erstattet av nummeret Rudi opplyste, evt at det er nummeret på kun enkeltdelen, og ikke komplettdelen som er reservedel, og som Rudi ga deg nummeret på.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.