Anbefalte innlegg

Hei. Har nylig kjøpt 1.8T og lurer på en ting..er nemlig et nek når det gjelder motor: rolleyes

Når jeg akser oppover i girene, så syns jeg at turtallet holder seg høyt for lenge..Blir veldig hakkete når jeg slipper clutchen og gir på i neste gir lissom..

Om jeg skal unngå dette må jeg holde inne clutchen til turtallet gir seg, men det er jo ikke morro da...hehe:o

Hva burde jeg gjøre?: klø :

Hilsen motor-noldus: vinke :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei. Har nylig kjøpt 1.8T og lurer på en ting..er nemlig et nek når det gjelder motor: rolleyes

Når jeg akser oppover i girene, så syns jeg at turtallet holder seg høyt for lenge..Blir veldig hakkete når jeg slipper clutchen og gir på i neste gir lissom..

Om jeg skal unngå dette må jeg holde inne clutchen til turtallet gir seg, men det er jo ikke morro da...hehe:o

Hva burde jeg gjøre?: klø :

Hilsen motor-noldus: vinke :

Har liten antydning til det jeg også.. Mener det lå en tråd ute for ikke lenge siden om akkurat det der... Prøv å søk og se om du finner noe.. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja jeg har søkt litt å sånn, men som sagt så er jeg helt fjern når det kommer til motor: rolleyes

Fint om noen hadde giddi å prøvd å forklare?:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Denne tråden jeg mener.. http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=64578

Mulig det kan være noe sånt, men har aldri vært borti noe av det, så andre vet sikkert mere.. Bent Owe kommer sikkert til å forklare etterpå.. : smil : Mulig det er noe feil på min også, men har bare vendt meg til det...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Leste litt i denne tråden, men det er ikke dette som skjer hos meg. Jeg mener mere når jeg skal gi på! Når jeg "tømmer" gira lissom.. Når jeg står på tomgang er alt bra..:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Leste litt i denne tråden, men det er ikke dette som skjer hos meg. Jeg mener mere når jeg skal gi på! Når jeg "tømmer" gira lissom.. Når jeg står på tomgang er alt bra..:)

Tror jeg skjønner hva du mener, og at jeg har det samme... På tomgang er det normalt ja, men når man gir på og slipper gass og trykker inn clutch så henger turtallet igjen litt før det detter?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror jeg skjønner hva du mener, og at jeg har det samme... På tomgang er det normalt ja, men når man gir på og slipper gass og trykker inn clutch så henger turtallet igjen litt før det detter?

YES : ja :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.