Ratt til B6/8E ('01 A4 1.8TQ sedan)?

Anbefalte innlegg

Er det noen som veit om rattet (3 eika sportsutgave) til B6/8E ('01 A4 1.8TQ sedan) har metall- eller plastikk-kontaktplate mot rattstammen?

Jeg veit at B5 har metallplate...

Pilene på bildene skal vise hvor plata befinner seg (metall øverst, plastikk nederst)

Audi_METAL_HORN_BOTTOM_PLATE.GIF

Audi_PLASTIC_HORN_BOTTOM_PLATE.GIF

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

skal du bytte rattet ditt henning?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, ser ikke helt sånn ut hvis ingen kan hjelpe meg å finne ut det over men:) Håper å slippe og måtte grave ut airbag'en nemlig. Lurte litt på et RS4 ratt:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, ser ikke helt sånn ut hvis ingen kan hjelpe meg å finne ut det over men:) Håper å slippe og måtte grave ut airbag'en nemlig. Lurte litt på et RS4 ratt:)

Du må nok bytte airbag også vil jeg tro.

Andreas Skotner har vel oversikt over dette. Men hvis du bytter ratt så kjøper jeg gjerne rattet ditt og airbagen din.

RS4 ratt hadde vært HELT KONGE. LØP OG KJØP. hehe...Da vet du hvem som skal ha det originale sportsrattet ditt og airbagen som følger med. hehe.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, ja det hadde vært noe! Airbag'en er jo en forholdsvis dyr sak, så utgangspunktet var at jeg skulle kunne beholde denne... Har ikke du sportsratt fra før Reinart?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Måtte bare dra en grov OT og hilse her inne..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, ja det hadde vært noe! Airbag'en er jo en forholdsvis dyr sak, så utgangspunktet var at jeg skulle kunne beholde denne... Har ikke du sportsratt fra før Reinart?

Har nok ikke det, Nei. Men kommer snart. Håper jeg.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.