#1 Skrevet November 8, 2006 Jeg har fått et problem med vindusviskeren min..(foran).. den har en tendens til å stoppe akkurat der det passer den..da i intervall modus....den stopper opp istede for å gå til "hvileposisjon" når du slår den av.. Har også problemer med lengden på intervallene...noen ganger går de nesten i ett..andre ganger fungerer de slik de skal mistenker at dette har en sammenheng..er det noen som har vært borti lignende?? Tipper det er motoren men det kan vel også være bryteren?? eller noe annet?? Det er snakk om en 94 mod 100 c4... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 8, 2006 Har ikke disse ett relè og da, hadde ett lign, prob på min gamle S4, men fant aldri ut feilen, da det plutselig funket igjen.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 8, 2006 Jeg har postet løsningen på problemet et par ganger tidligere her på forumet. Problemet er altså at det er en kontakt på motoren som får strøm hele tiden, denne strømmen fungerer slik at den skal "parkere" viskerne i den gitte posisjonen nederst på ruta. Intervallreleet gir strøm i ca 1 sekund, for å trigge viskermotoren, så gjør "parkeringskretsen" i motoren resten av jobben. Det som da sannsynligvis er feilen er at denne ene kretsen ikke får strøm som den skal, eller at motoren er defekt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 9, 2006 Takker for tips, får vel ut og sjekke litt i helga 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...