blinklys/bremselys Golf III

Anbefalte innlegg

har en golf III som det er overledning eller no. veldig irriterende... når jeg bremser så lyser blinklysene svak og hvis jeg skal blinke da funker det ikke.. noen som har vært borti dette eller som veit hva detta kan være???

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mest sannsynlig en dårlig jording i forbindelse med baklyktene. Det som skjer er at bremselyset "stjeler" jord via de andre glødetrådene og dermed vil de lyse svakt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvordan skal jeg få fikset den jordinga??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvordan skal jeg få fikset den jordinga??

 

 

Legg opp en ny jording til panelet.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg ville sjekket eksisterende jording før jeg hadde lagt opp ny ledning. Mest sannsynlig er det dårlig forbindelse på ledningspluggen som plugges inn i pærebrettet. Har sett rust og irr på flere biler akkurat i denne overgangen, så det er her jeg ville tro problemet ligger.

 

Løsningen er å skrape rent med enten en tynn kniv eller en minimal skrutrekker, og sette inn kontaktene med litt tykk olje før du monterer igjen. Det optimale er batteripolfett (evt vaselin) men det kan være vanskelig å få dekket kontaktene i pluggen med dette, derfor olje i steden.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.