Anbefalte innlegg

kjøpte nankang på megahjul.betalte 1700kr for 225\30.20

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sharif skulle ha 15000kr for 225/30/20 på 20" ASA felger når jeg var hos han i sommer. Vet ikke prisen for hvert enkelt dekk da..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg henter det meste av dekk hos http://www.dekkonline.no

For pirelli pzero nero 235.30.20:

(tatt fra nettsiden):

Angitt pris*: 3183,33 NOK!

Via oss Kun 2316,10 NOK

Det er altså 27 prosent mindre!

Inklusiv mva og transport innen Norge!

Jeg kjørte disse i 245.30.20 i sommer, og kan ikke annet enn å anbefale disse på det varmeste!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg har nå ett sett me Pirelli 225/30-20 som jeg selger for 1950+mva ink montering.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg har nå ett sett me Pirelli 225/30-20 som jeg selger for 1950+mva ink montering.

Normalt settes prisene med mva, ikke + mva... Altså så selger du disse for 2437,50 inkl. montering:rolleye:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Normalt settes prisene med mva, ikke + mva... Altså så selger du disse for 2437,50 inkl. montering:rolleye:

Å hei du..: bh : jeg skjønner jo det da.. men prisen blir vel den samme. Eller??

Ja ca 2400,-: klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Å hei du..: bh : jeg skjønner jo det da.. men prisen blir vel den samme. Eller??

Ja ca 2400,-: klø :

Det er mange som ikke ser at det står + mva, dermed vil de tro prisen er 1950,-...

Det å sette + mva er kun for at det skal se billig ut, ingenting annet....

Du kan gnage i veggen (: bh : ), og klø deg i hodet (: klø : ) så mye du vil, men det er det som er fakta.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det å sette + mva er kun for at det skal se billig ut, ingenting annet....

Og for at firmakunder skal kunne se hva de er nødt til å betale. Det er derfor alle priser på FK før også var oppgitt eks. mva.;).

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og for at firmakunder skal kunne se hva de er nødt til å betale. Det er derfor alle priser på FK før også var oppgitt eks. mva.;).

Så kan vi se hva denne tråden handler om, hvor finne billige 20" dekk... Trådstarter er ikke et firma, men en privatperson!

Har man et tilbud, kan det stå inne på tilbud...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var faktisk ikke for at det skulle se billigere ut nei.. det var for at jeg lå på soafen og sløva i går kveld og rett og slett ikke gadd å regne med kalkulatoren.

Og hvis ikke folk ser at det står +mva så kjipt for de.. Jeg la inn kun for at folk i denne klubben skulle få muligheten til å handle billig. menmen

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.