Anbefalte innlegg

Noen her som her en ogrinal A6 fra 1998 til 2004 som kunne målt hvor høy bilde er?

Mål fra skjermkanten og ned til senter av felg foran og bak.

Har en litt lav A6 nå, kommer meg nesten ikke over fartsdumpene...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

39cm foran og 37cm bak:) Sånn ca.:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Supert! Tusen takk! Min er 33cm foran og bak. Blir noen cm å skru opp det... :rolleye:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må du slutte å klage her a...målte akkurat på min...den har 30cm foran og 31cm bak;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men nå er Drammen et mekka for fartsdumper , De lager de større og brattere , Sliter enkelte steder med Original høyde på Rs2'n

Så jeg skjønner godt at han sliter litt

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Satt meg fast i en enveiskjørt gate på Frogner tidligere i uka... Ble kø da gitt og mange sure blikk.

Rune, har du bilder?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

39cm foran og 37cm bak:) Sånn ca.:)

Hvor nøyaktige er disse måla, og stemmer de på en 99 a6 avant quattro?

Får ikke høyden til og stemme overens med oppgitte tall...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor nøyaktige er disse måla, og stemmer de på en 99 a6 avant quattro?

Får ikke høyden til og stemme overens med oppgitte tall...

Målt med målebånd på flatt garagegulv:) Men på en A6 1,9Tdi .

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er vel flere orginale varianter ? Sport, vanlig og ekstra høy ? (sistnevnte fantes i hverfall på eldre A6, tipper det finnes på denne modellen også).

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er S-line understellet det samme som sport understell, eller er det forskjellig høyde ute og går?

Målte bilen i går og da var den 31cm bak og 32 cm forran... Ser jo bra ut men er litt for humpete når det kommer barnesete baki...

Og senkesttet (Spax rsx 820) er oppgitt til og senke fra 35 til 65 mm framme og bak og nå står det helt på toppen...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er vel flere orginale varianter ? Sport, vanlig og ekstra høy ? (sistnevnte fantes i hverfall på eldre A6, tipper det finnes på denne modellen også).

Min bil var av den ekstra høye typen. Nå har jeg senket bilen min, så det er ikke noen vits for meg å løpe ut og måle...

IMG_7314Medium-vi.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

på min 01 2,5TDIQ v6 avant med orginalt sportsunderstell har jeg 36,5cm foran og 35,5cm bak. dette ble målt på grusen foran huset, er ganske flatt da men.....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.