#1 Skrevet November 9, 2006 Lurte på om det er noen som har gode erfaringer med noen bilverksteder som veit å skjønne seg på Audi i Drammen\Oslo området? Tenker ikke på orginale verksteder siden disse vet å ta seg godt betalt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 9, 2006 Er ett som heter Millenium i Konnerudgata/Drammen. Ikke brukt det selv, men han driver mye med vw/audi. Og godt rykte! men lang ventetid Hadde selv no småtteri jeg måtte skifte etter service. Siden jeg var så utrolig skuffet over merkeverkstedet jeg brukte. Prøvde jeg Isachsen i Solbergelva! Hvis det ikke her no helt spesielt som bør fikses på merkverksted, bruker jeg de videre.. God service, kort ventetid. Kjenner til noen av mekanikerne der fra før.. De er eksperter på Subaru, men de var de eneste som klarte å fikse ett spes problem jeg hadde på VR6'n jeg hadde. Dette for 600,- Merkeverkstedet klødde seg foran og bak (og de tar betalt for kløing) En del av gutta driver med rally på fritida, så de har hjertet for bil Noe som betyr en good del, for arbeidet (syns jeg) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 9, 2006 Audisentrum? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 9, 2006 Audisentrum? Hørt flere som bruker de.. Ikke sjekket ut noe selv! Trodde det faktisk var merkeverksted "Audisentrum" liksom Sier hvor lite jeg er oppdatert- Hørt mye bra om de! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 9, 2006 Jepp,skal være flinke og billige de. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 12, 2006 Har hørt om Audisentrum,så har vurdert å levere den inn der!Skal bytte foringene foran også skulle jeg hatt en liten sjekk om motoren er helt i 100... En diagnosetest... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...