Anbefalte innlegg

Har S6 2,2. med automat. synes ikke prstasjonene er imponerende. Vurderer å bygge om til manuell. Vil det være merkbar forskjell på "effekten". Tenker ikke bare på tørre tall, men "opplevelsen"

 

Noen erfaringer??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om det er tull eller ikke vet jeg ikke men har hvertfall hørt at auto kassa kan "stjele" helt opp i 60 hk. Der fikk du dine tørre tall:)

 

Men Andreas Skotner Har sittet på med min (jeg har også automat) og for litt siden kjørte han en men manu og siden jeg også vurderer å bytte kasse på sa han til meg at det IKKE var store forskjelden. Men hvis du vrir litt på saken da så tåler en manuel kasse mye mere så hvis du vil ha en bil som går godt og har planer om å trimme den opp vil trolig ikke auto kassa de tåle det så da må du bytte til manu uansett. Jeg ligger nå på ca 460nm og det er helt på grensa til hva kassa tåler.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.