#1 Skrevet November 9, 2006 Hei Allesammen. Ja, jeg har brukt søkefunskjonen men har ikke fått svar på dette. Motoren starter med en gang. Men den går så stygt på tomgang at den stopper hvis ikke man gir gass. Den hoster når man gir gass, så kommer den seg og trekker normalt helt opp.. Jeg får ikke temp. signal i instrumentet og vifta går når motor er kald. Multitemp. sensor er ny Har prøvd med startgass en runde for å se etter vakuumlekk., men virka ikke som den rusa seg opp. har også skiftet plugger og fordelerlokk. Fortenninga skal vist være elektronisk styrt, så satt rotor rett på merket på fordeler. Kan det rett og slett være den nye multitemp. sensoren som kødder til alt ? Takker for svar. Emil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 30, 2007 Har mye av de samme symptomene sjøl. Eg skiftet coil og LMM, det hjalp litt, men eg mener multi tempen min også er gåen, skal prøve å skifte den. Men som sagt, få testet LMMèn og coilen din. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...