Bergen: Lokallagstreff! Go-Cart Night 21 November!

Anbefalte innlegg

Nå begynner kulda og komme så nå trekker vi innendørs for litt moro dere! Neste treff blir på Bergen gocartsenter på Nestun den 21 November. Dere møter opp klokken 1900 utenfor senteret så starter vi kjøringen klokken ca 1930. Og jeg håper at alle blir med og kjøre denne gangen her.

 

TThomaz

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

stiller dønn! Alle tror at det med gocart går på vekt, men det stemmer jo ikke.. Gocarten reagerer på kroppslukt, dialekt og hvor lite "norwegian stiffness syndrom" du har.. Med andre ord.. JEG BANKER DERE SÅ INN I H******!! hehe :-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gaute, roolig!!

Bare jeg slår TThomaz så skal jeg si meg fornøyd:p

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må se hvor mye jeg har lest til examen... viss det meste er unnagjort kommer jeg... :D*har aldri kjørt go-cart så det kan jo bli spennedes*

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

;):) hmm dette hørtes kult ut .. så jeg slenger meg på :tilber: lenge siden jeg har kjørt.. hvor mange e det som kommer da??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

skal prøve og være der jeg og.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

må få bilen til å gå så stiller eg.. med mindre Lance plukker meg opp på veien : klø :: vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

eg er med Thomas skal flekke deg HEHEHE

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vel.. Jeg får nytt hus dagen etter, så med mindre hønemor tvinger meg til å pakke, så skal jeg for en gangs skyld dukke opp på ett treff.. Og da skal jeg pinadø vise dere hvordan det er å bli frakjørt...

 

Hvertfall du Andreas... Om jeg ikke tar deg med 2 runder så skal jeg ete hatten min..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ehmmm... greit om jeg tar med meg kissa??? Hun har vært med meg på alle treffene jeg har vært på til nå... selv om hun ikke er medlem... :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da MÅ dem som er helt sikre på og kjøre gi en lyd slik at jeg kan sette opp en liste over dem som jeg skal bestille plass til. Så er du 100% på at du stiller svarer du her nå, slik at jeg får bestilt riktig antall karter til oss.

 

DETTE ER VIKTIG!!

 

TThomaz

 

 

Disse skal kjøre.

 

. TThomaz

. Vidar Matre

. gaute

. Trond Helge

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vel.. Jeg får nytt hus dagen etter, så med mindre hønemor tvinger meg til å pakke, så skal jeg for en gangs skyld dukke opp på ett treff.. Og da skal jeg pinadø vise dere hvordan det er å bli frakjørt...

 

Hvertfall du Andreas... Om jeg ikke tar deg med 2 runder så skal jeg ete hatten min..

 

då må isåfall eg kjøpe en hatt til deg først.. for kan ikkje huske at du har eller har HATT hatt...... :P

 

men tror ikkje du har noe å uroe deg for.. du har kanksje kjørt litt mer enn den ene gangen eg har kjørt :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg stiller jeg, og håper å gjøre det litt bedre enn sist gang... :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kommer nok sikkert opp,..... men usikkert om jeg kjører.... :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg MÅ vite hvem som skal kjøre! da jeg må bestille plass til oss på Mandagen.

 

TThomaz

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ser dårlig ut for meg.. helt tørrlagt frem til neste lønning.. lærlinge lønn er noe dritt : bh :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kommer ikke skal til nord norge på jobb i fire uker. siste turen i forsvartet før jeg begynner i det sivile..... =)

 

typisk at denne joben kommer i veien.........

 

lykke til dere.

 

May the best man vinn.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kommer og skal kjøre!

 

Ørjan

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er banen bestilt til 11 stk fra klokken 20.00! Så nå er det alvor... Vi ses folkens.

 

TThomaz

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.