#26 Skrevet November 20, 2006 2 mann og vi skal kjøre også, hvis det ikke er for seint.,.,.,,. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet November 20, 2006 Skal sikkert gå bra det Thomas! Jeg sa vi kanskje ble flere så tar vi det derifra. TThomaz 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet November 20, 2006 stiller eg OG !!!!!!!!!!!!!!!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet November 21, 2006 Takker for bra kjøring. Fant ut at det er lenge siden jeg har kjørt gitt... Tror det var noe feil med carten min Uansett, noen bilder... Gaute sin bil fikk litt trøbbel, så da er det godt å se at klubbfølelsen er stor! Først: TThomaZZ stillte som altid ulastelig anntrukket: Så trengte gaute litt hjelp, og da stiller selvsagt alle opp! Sjekk den linja! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet November 21, 2006 Det gikk ikke som forventet. Første gang på go-cart bane, men med flere hundre timer med formel 1 på TV under beltet. Her er hvorfor det gikk som det gikk... 10: Bremsene tok borti felgen.... 9: Jeg var ikke helt oppmerksom da starten gikk. 8: Det var nok slitne dekk på kart nr. 3 og 5 som jeg hadde. 7: Jeg er inne i en hard treningsperiode (julbordsesongen) 6: Jeg ble hindret av en cart (min egen) 5: Jeg ble forbikjørt flere ganger, (jeg slapp andre forbi for å være snill) 4: Jeg burde ikke prøvd å drifte i hver eneste sving, men det er jo så tøft. 3: Det har vært veldig mye jobbing i det siste. 2: Ungen er syk, så jeg har ikke fått sovet i natt. 1: Jeg har influensa. Men neste gang, da........ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet November 22, 2006 BLA BLA BLA BLA BLA : haha : Var iallefall kjempe gøy og få kjørt seg litt folkens! Dette MÅ vi gjøre så snart som mulig! TThomaz blir jo også bare bedre og bedre så nå må dere passe dere.... Og at vi hadde en "liten" pause langs veien var jo bare kos det..... Dette viste jo bare at snakk om at det er godt samhold i lokallaget Ser jo ut som jeg trivdes:glad: TThomaz 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet November 22, 2006 Fikk desverre ikke tid til å komme. Var nødt til å ordne noe småting til gamlingens 60-års dag Men kommer sterkere tilbake!! Ørjan 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet November 22, 2006 Hmmm....måtte desverre gå tidlig så fikk ikke sett dere kjøre.... Men hvem "vant" da?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet November 22, 2006 1) Vidar.............25,36 2) Ove..............25,56 3) Christian........25,70 4) Stein.............25,74 5) Espen............25,80 6) Thomas G.......25,96 7) Ståle.............25,98 8) Trond............26,08 9) Sandro..........26,38 10) Odd...............26,49 11) Øyvind...........26,76 12) Vegard...........26,86 13) Arvid.............27,54 14) Thomas.........27,70 15) Robert...........28,28 16) Jim................28,32 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet November 22, 2006 Knall det der, jeg rakk desverre ikke kjøring pga golfen prøvde desperat selvmord!! Men det var god stemning der oppe! Og ikke minst i grøftekanten etter på.. hehe. var tydeligvis bare litt "møller massage" som måtte til.. Kommer sterkere tilbake med kjøring neste gang! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#36 Skrevet November 23, 2006 Eg får bli med neste gang, virkes som det var en del gøy her som eg gikk glipp av. Kristian 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...