Anbefalte innlegg

Nå er vinteren kommet og jeg skal til med overhaling av motor pga oppgradering. Trenger derfor innspill på hvor jeg kan bestille deler og hvilke deler det lønner seg å bytte når jeg er igang. Trenger også tips om hvem som kan ta se av sliping og porting av topp. Det bør være noen som vet hva de driver med og til en overkommelig pris.Har sett litt på quattro.se og de har jo greie priser på deler. Har tenkt å gjøre så mye som mulig selv så om noen har en oversikt over div moment ting skal dras til med etc eller hvor jeg kan få tak i så hadde det vært fint. Her inne sitter det nok mange som har gjort dette både en og tre ganger så kom med erfaringer :) Mulig det blir bytting av stempler og råder også men det vil jeg komme tilbake til når jeg får åpnet opp.

 

Register og vannpumpe/termostat er nettopp byttet.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Etter litt tlf hit og dit ser det ut som jeg ryker på nye råder og det som hører til når jeg først har det av..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det skulle bare mangle Øystein!

 

Nå får du se å komme i gang.....

 

Og etter ett garasjetreff hos meg som vi må få til snart så har du fått enda flere tips og triks til vinterjobbingen !!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja det må vi få til, helt klart. Send meg en pm hvis du har tid i helgen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og idag røyk jeg på et verktøyskap med 131 deler også, så nå er det bare å sette igang med demontering. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Reko AS i Ski 64 856140 er importører av motordeler, gunstige priser og har mye på lager. De de ikke har kommer rett fra utlandet.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.