Passer B6 understell til Avant på Lim?

Anbefalte innlegg

Noen her som vet om understellet til min B6 Avant passer på B6 Lim?

Det er forskjellig delenummer, men passer det?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen her som vet om understellet til min B6 Avant passer på B6 Lim?

Det er forskjellig delenummer, men passer det?

 

Jeg solgte mitt FK silverline sett til en som har sedan, jeg har avant. Så da skulle det vel passe :) , men ikke skyt meg om det ikke er rett ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det viktigeste er vel om det er til quattro, eller ikke quattro, da disse ikke er like. Men har hørt at det er likt til sedan og avant ellers.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det viktigeste er vel om det er til quattro, eller ikke quattro, da disse ikke er like. Men har hørt at det er likt til sedan og avant ellers.

 

 

Stemmer nok det , jeg har vertfall quattro, og han som kjøpte av meg også.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok, da har det sikkert ingen ting å si at det er forskjellige delenr. på dem.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vel, forskjellen ligger i quattro/ikke quattro og motortype (!!). 1.8TQ sitt understell kan IKKE benyttes på 1.9TDI quattro selvom begge er quattro f.eks. Understellene er laget etter akselvekt, noe som varierer fra motor til motor og fra quattro til ikke quattro.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vel, forskjellen ligger i quattro/ikke quattro og motortype (!!). 1.8TQ sitt understell kan IKKE benyttes på 1.9TDI quattro selvom begge er quattro f.eks. Understellene er laget etter akselvekt, noe som varierer fra motor til motor og fra quattro til ikke quattro.

Ok, bilen min har BEX motoren, med 190Hk, vil det si at understellet ikke passer på en 150Hk bensin med quattro eller?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så lenge akselvekta di er høyere, ville jeg tro at det da passer på 150hk. Det er vel bare å ta en telefon til en audi butikk?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.