#1 Skrevet November 10, 2006 Fikk da disse feilene. Første på engine og andre på instrument... Hva skal gjøres/byttes?? 17967 - Throttle Valve Control part (J338): Fault in basic settings P1559 - 35-10 - - - Intermittent 00771 - Fuel Level Sensor (G) 30-10 - Open or Short to B+ - Intermittent Takk på forhånd:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 10, 2006 Første betyr vel feil i grunninstilling. prøv å grunninnstille gasspjeldet ditt Gå inn på motor --> 04 grundinnstilling --> kanal 060 eller 098 (husker ikke i farten, tror det er 098) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 11, 2006 har nå vært innon kalal 98 å kjørt en adjustment.. men hvorfor er det feil i grunninstillig? jeg hadde et stort effekttap for en uke siden. plutselig kom effekten tilbake.. hadde da ikke den blåsingen i kn filteret.. trodde det var n75 men virker ikke sånn nå. noen som har tips til hva som er galt med bensinmåleren min. den driver og hopper opp og ned... j**** iriterende 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 11, 2006 Du kan først prøve å kjøre en aktordiagnose på instrumentet ditt, for å utelukke att det er noe feil med selve instrumentet (17 kombi--> 03 aktordiagnose). Så ville jeg målt litt på kontakten på tanken. Du kan ta ett multimeter og ohme gjennomgangen på potensiometeret i selve tankmåleren. Det er 2 ledninger, tror det ligger 4stk inn i tanken, de 2 andre er til pumpa. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 12, 2006 Angående tankmåleren kan det være dårlig kontakt i stikkerne bak på instrumentet. Ledningene sitter i neon dårlige stikkere i kontakthuset bak der. Like de stikkerne som lager trøbbel på startsperra. Mener at gasspjeldet kan grunninnstilles med å la tenningen stå på i en liten stund(halvt minutt bør være nok). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...