#1 Skrevet November 10, 2006 80'n har begynt og gå litt ujavnt, holder jeg den på 2000 omdreininger så høres det ut som den ikke tenner javnt... Bilen stoppa for madammen hjem fra jobb i dag og drev og "hoppa" framover... noen tips? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 10, 2006 Hei kjell! Regner med det er en forgasser motor, kan være at det er noen vakuum slanger som er hull i eller hoppet av på forgasseren, evt fordelerlokk/rotor/plugger 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 11, 2006 Hei Det er forgassermotor ja... Det som er litt rart er at det kommer og går veldig... Hvordan hadde det vært og kaste den forgasseren og sette i innsug med insprøytning? Blir jeg mere kvitt de problemene da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 11, 2006 Titta litt på det idag... Fant ut at det har irra i fordelerlokket (se bilde) hva kan det komme av? Bytta lokk og rotor for 4 måneder siden... Noen som vet hva som gjør dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 11, 2006 Hei Det er forgassermotor ja... Det som er litt rart er at det kommer og går veldig... Hvordan hadde det vært og kaste den forgasseren og sette i innsug med insprøytning? Blir jeg mere kvitt de problemene da? det er vel heller en litt tricky jobb å få til... tror ikke toppen er lik på inspr og forgasser motorene.. det er jo vanlig at det blir litt merker i fordeler-lokket men kanskje det har vært fukt nedi der, er jo en mulighet at Hall giveren driver å fusker hvis det er fuktig.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 19, 2006 Blåser litt liv i denne igjenn... Jeg byttet fordelerlokk og rotor på onsdag siden det var dype hakk i lokket... Men allerede i dag er det irret i det nye lokket og bilen krangler når jeg kjører... Det høres ut som om den bare går på 2 eller 3 sylindre... og så mister den all kraft og stopper til slutt... Når jeg starter den etter et par minutter så ryker det svart og den går som ei kule igjenn... Jeg har ikke fått sett på pluggene enda da jeg har rotet bort plugg pipa mi 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...