#1 Skrevet November 10, 2006 Hoi..! Jeg har en Audi 90 2,3 20v quattro ( 7a motor).. denna går ikke ordentlig, den "sperrer". Hadde den inne hos audisentrum, og han så etter feilmeldinger, men fant ingen. Noen som vet hva dette kan være? =) Mvh Mikael....! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 10, 2006 Hoi..! Jeg har en Audi 90 2,3 20v quattro ( 7a motor).. denna går ikke ordentlig, den "sperrer". Hadde den inne hos audisentrum, og han så etter feilmeldinger, men fant ingen. Noen som vet hva dette kan være? =) Mvh Mikael....! Setter en 5`er på at det er en defekt bankesensor.... Jan Brede 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 10, 2006 hehe..okei.. men hvor sitter bankesensoren og hvor mange er det? er de dyre? Mikael =) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 11, 2006 De er nok ikke gratis, men ikke svindyre heller tror jeg. Det er 2 stykker, sitter på innsugssida i blokka. Få lest ut feilkoder slik at du finner ut eksakt hvilken det er så slipper du å skifte begge. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 11, 2006 De er nok ikke gratis, men ikke svindyre heller tror jeg. Det er 2 stykker, sitter på innsugssida i blokka. Få lest ut feilkoder slik at du finner ut eksakt hvilken det er så slipper du å skifte begge. Trenger heller ikke å komme frem i vagcom disse.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 11, 2006 Det kommer kun feilmelding på disse om den fortsatt får signal om tenningsbank etter at hjernen har regulert tenning og slikt. Banker den ikke etter regulering lar den det bare være slik. Se her for mer info: http://20v.org/engprob.htm Jan Brede 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 11, 2006 har testa den med vagcom og den fant ingen feilmeldinger.. Takker for alle svar =) Mikael 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 12, 2006 har oktanen noe med bankesensoren og gjøre? sånn at bilen hadde gått bra hvis jeg hadde kjørt på 98oktan isteden for 95..? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet November 29, 2006 Kan i beste fall bli litt bedre med 98 oktan, men tror ikke det løser problemet ditt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...