Sportsunderstell på A6..?

Anbefalte innlegg

Er i ferd med å handle A6 Avant Quattro 99-mod. Selger hevder at bilen har originalt sportsunderstell.. hvordan kan dette dokumenteres? Er det noe i chassisnummeret eller en utstyrskode i serviceheftet e.l. som forteller dette?

Og hva er egentlig forskjellen på standard- og sportsunderstell på disse bilene? Og sist, men ikke minst, hva kostet opsjonen sportsunderstell i 1999, så jeg vet hvor mye jeg skal prute hvis selgers påstand er feil? Veldig takknemlig for svar på dette.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det pleier å være en kode i serviceheftet ja. Hvis det er samme som på A4 så står det vel 1BE for sportsunderstell. Forskjellen på vanlig og sport er at det er litt stivere og 15-20mm lavere. Vet ikke nøyaktig hva det kostet den gangen, men det er ikke så veldig dyrt, 3-4k vil jeg tro.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis det er samme som på A4 så står det vel 1BE for sportsunderstell.

1BE på A6 også, dette står altså på den hvite etiketten i serviceheftet og i bagasjerommet.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det pleier å være en kode i serviceheftet ja. Hvis det er samme som på A4 så står det vel 1BE for sportsunderstell. Forskjellen på vanlig og sport er at det er litt stivere og 15-20mm lavere. Vet ikke nøyaktig hva det kostet den gangen, men det er ikke så veldig dyrt, 3-4k vil jeg tro.

Takk for svar! Ville vært kjekt om det fantes en liste over hva alle disse utstyrskodene betyr... Kanskje noen her har tilgang til noe sånt?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

1BE på A6 også, dette står altså på den hvite etiketten i serviceheftet og i bagasjerommet.

Takk igjen for kjapt svar! Nå har jeg det klart! Tirsdag er det handledag...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for svar! Ville vært kjekt om det fantes en liste over hva alle disse utstyrskodene betyr... Kanskje noen her har tilgang til noe sånt?

Det skal ligge en liste her på forumet. Søk, så finner du den sikkert....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ligger ihvertfall liste i delekatalogen...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og så søker, og søker man...

Noen som har noen tips om den tråden hvor det var linket til

webside med disse kodene? : klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.