Anbefalte innlegg

Vurderer å bestille meg et S1 grenrør siden plasseringen og utseende er så bra men lurer på til hvilken effekt det holder til kontra originalt RS2 grenrør.

 

Noen som har noen detaljer ang dette?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva mener du med "S1 grenrør" ? S1 grenrør er ikke akkurat å få kjøpt på den lokale tuning sjappa. Av de S1`ne jeg har sett så er det brukt forskjellige grenrør på de fleste av de.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

det er ikke SQ manifold du mener da? S1 manifolder vokser ikke akkurat på trær. Ikke skjeldne trær engang.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du mener sikkert MTM sin "S1" manifold, den er basert på rallyversjonen av Sportquattro manifolden.

85%2520audi%2520quatro%2520rally%2520e.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg tror denne manifolden er brukt på en viss oransje Dahlbäck-trimmet S2, og den har vel i overkant av 600 hester.

 

De senere S1 og Pikes Peak rallybilene brukte sveisa grenrør fra Lehmann, og de vokser ikke på trær nei:rolleye:

slime.jpg

EM%20without%20bypass%20attached1.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du mener sikkert MTM sin "S1" manifold, den er basert på rallyversjonen av Sportquattro manifolden.

 

Ja et slikt et jeg mener. Dette må jo være bra..eller?

Brodern er på vei nedover i Tyskland så det hadde vært greit å vite om det er verdt å ta med seg hjem. Om det holder til 600 så er det MER enn godt nok. Viktigste er at det ser bra ut, fungerer og er av god kvalitet.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja? Hva sier dere? Er dette top of the pops eller dritten i elva??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvilken turbo og oppsett skal du ha ellers da? Denne manifolden leveres med enten stor eller liten KKK flens nemlig.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor mye kommer en slik manifold på da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.